کد خبر : 193069
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۴۰
-

آذر منصوری: مسئولین به اعتراضات مردم پاسخ قانع کننده بدهند

آذر منصوری: مسئولین به اعتراضات مردم پاسخ قانع کننده بدهند

به گزارش قائم آنلاین، آذر منصوری در گفت‌وگو ، در ارتباط با ضرورت تعامل میان مسئولین و مردم در زمان اجرایی شدن طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار کرد: می‌شد در یک شیب ملایم‌تر و همراه با تحقق نظام جامع رفاه اجتماعی، قیمت بنزین را واقعی کرد. اعتراض حق مردم است و باید صدای اعتراضشان شنیده

به گزارش قائم آنلاین، آذر منصوری در گفت‌وگو ، در ارتباط با ضرورت تعامل میان مسئولین و مردم در زمان اجرایی شدن طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار کرد: می‌شد در یک شیب ملایم‌تر و همراه با تحقق نظام جامع رفاه اجتماعی، قیمت بنزین را واقعی کرد. اعتراض حق مردم است و باید صدای اعتراضشان شنیده شود و مسئولین وظیفه دارند تا به اعتراضات آنها پاسخ قانع کننده بدهند. اگر با توضیحات مسئولین مردم قانع نشدند تصمیم‌گیری‌ها و رویه‌ها باید با رای و نظر ملت و با نظرات کارشناسی اصلاح شود.

وی با بیان اینکه “مردم در جستجوی کرامت هستند و وظیفه حکومت اسلامی حفظ این کرامت است” خاطرنشان کرد: طبیعی است به محض اینکه اعتراضی در این‌ کشور شکل می گیرد مخالفین ایران روی موج آن سوار می شوند و به آن بال وپر می دهند تا بهره برداری های خود را بکنند. راهش این است که قبل از اتخاذ تصمیمات بزرگ که برای مردم و حکومت حکم جراحی را دارد، مقدمات آن از طریق ارتباط دو سویه مسئولین و افکار عمومی فراهم شود. راه حل آن‌گفت‌وگو با مردم و نظر خواهی از آنان و به رسمیت شناختن خواست اکثریت ملت است.

این عضو شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پایان گفت: بعد از آرام شدن فضا باید نشست و در این خصوص آسیب شناسی کرد تا بین اجزا حکومت و مردم تفاهم و توافقی بر سر حل این مسائل شکل گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + دو =