کد خبر : 192931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
-

گشت‌های نظارتی در بابلسر تشدید می‌شود

گشت‌های نظارتی در بابلسر تشدید می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در بابلسر هیچگونه افزایش قیمتی به خاطر تغییر نرخ بنزین نداریم و روال عادی برقرار است. وی خاطرنشان کرد: بازرسی‌های مشترک با تعزیرات و اتاق اصناف به صورت روزانه انجام می‌شود و تاکنون هیچ تغییر قیمتی را شاهد نبودیم. رئیس اداره صنعت، معدن و

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در بابلسر هیچگونه افزایش قیمتی به خاطر تغییر نرخ بنزین نداریم و روال عادی برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی‌های مشترک با تعزیرات و اتاق اصناف به صورت روزانه انجام می‌شود و تاکنون هیچ تغییر قیمتی را شاهد نبودیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر تصریح کرد: همزمان با سراسر استان، طرح نظارت ویژه پایش قیمت کالا در بابلسر آغاز شده که در این طرح گشت‌ها تشدید می‌شود.

اصغری یادآور شد: مردم می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت‌های خود را مطرح کنند که با حضور همکاران ما در کشیک بعدازظهر به فوریت این موارد رسیدگی می‌شود.

وی از جریمه دو واحد سنگ‌فروشی در بابلسر خبر داد و گفت: در راستای پیگیری شکایت شاکی خصوصی، برای دو واحد سنگ‌فروشی به علت تخلف گران‌فروشی پرونده تشکیل و مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد که در نهایت مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان برای این دو واحد جریمه درنظر گرفته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − 1 =