کد خبر : 192951
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
-

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات صنفی دانشجویان علامه

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات صنفی دانشجویان علامه

به گزارش قائم آنلاین، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: با توجه به تعطیلی دانشگاه در روز یکشنبه، ۲۶ آبان، مهلت ثبت نام در کاندیداتوری انتخابات شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه تا امروز دوشنبه ۲۷ آبان ماه جاری تمدید شده است. بنا بر نظر کمیته نظارت و اجرایی برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علامه

به گزارش قائم آنلاین، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: با توجه به تعطیلی دانشگاه در روز یکشنبه، ۲۶ آبان، مهلت ثبت نام در کاندیداتوری انتخابات شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه تا امروز دوشنبه ۲۷ آبان ماه جاری تمدید شده است.

بنا بر نظر کمیته نظارت و اجرایی برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علامه طباطبایی با کسر یک روز از مدت زمان استعلام شرایط داوطلبین که در حوزه اختیارات کمیته نظارت این دانشگاه هستند، انتخابات مطابق جدول زمان‌بندی اعلام شده یعنی روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی روز گذشته یکشنبه، ۲۶ آبان‌ به دلیل بارش برف و مشکلات احتمالی در تردد دانشجویان و اعضای هیات علمی و همچنین کارمندان تعطیل شد.

دانشگاه علامه طباطبایی روز شنبه نیز به دلیل بارش برف در تردد دچار مشکل شد و بسیاری از سرویس‌های این دانشگاه امکان ارائه خدمات را نداشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − هفت =