کد خبر : 192844
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
-

کرایه سواری‌های بین شهری افزایش نمی‌یابد

کرایه سواری‌های بین شهری افزایش نمی‌یابد

به گزارش قائم آنلاین،  علی نصیری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اینکه آیا با افزایش ۵۰ درصدی نرخ بنزین، برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه ناوگان سواری حمل و نقل بین شهری دارید یا خیر؛ اظهار کرد: سازمان حمل و نقل

به گزارش قائم آنلاین،  علی نصیری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اینکه آیا با افزایش ۵۰ درصدی نرخ بنزین، برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه ناوگان سواری حمل و نقل بین شهری دارید یا خیر؛ اظهار کرد: سازمان حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران هیچ اظهارنظری در خصوص نرخ نمی‌تواند کند.

وی افزود: اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و انجمن‌های رانندگان بین شهری، نرخ را تعیین می‌کنند و باید دید در جلسات خود با سایر ارگان‌ها به چه نتیجه‌ای خواهند رسید.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطرنشان کرد: البته نرخ کرایه این ناوگان بستگی به تامین سوخت و میزان سهمیه در نظر گرفته نیز دارد که باید دید طی روزهای آتی، چه دستورالعملی اعلام خواهد شد.

نصیری در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص میزان سهمیه بنزین ناوگان سواری بین شهری به شما ابلاغیه‌ای اعلام شده است یا خیر؛ خاطرنشان کرد: تاکنون سهمیه‌ای اعلام نشده است و باید منتظر ماند تا طی روزهای آتی و پس از برگزاری جلسات چه تصمیمی گرفته و بیرون می‌آید.

فعلا افزایش نرخی نخواهیم داشت

رمضان بابایی رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری مازندران  طی روز جاری در این رابطه به خبرنگار بلاغ گفت: فعلا افزایش نرخی نخواهیم داشت.

وی افزود: تا اطلاع ثانوی، به هیچ عنوان افزایش نرخی نه در بخش مسافری و نه باری نخواهیم داشت؛ البته هیچ یک از کالاها حق افزایش قیمت ندارند.

رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری مازندران خاطرنشان کرد: طبق اعلامی که در جلسات متعددی که طی این روزها داشتیم، هیچ یک از شرکت‌ها حق بالا بردن نرخ را ندارند.

بابایی بیان کرد: ما  در خصصوص سهمیه بنزین برای رانندگان مجدانه پیگیر هستیم.

وی متذکر شد: در این رابطه چندین جلسه طی روزهای اخیر با فرماندار و استاندار داشتیم و منتظر این هستیم که ببینیم در جلسات کشوری چه خروجی اعلام می‌شود.

بنابر اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، از ساعت صفر روز ۲۴ ماه آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز آغاز شد.

بر این اساس، قیمت بنزین معمولی سهمیه ای از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، بنزین معمولی غیر سهمیه ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان اعلام شده است.

گفتنی است در این اطلاعیه، در حالی که میزان سهمیه سوخت سایر خودروهای شخصی، وانت‌بارها و تاکسی‌ها اعلام و به کارت دارندگان این خودروها شارژ شده است؛ اما میزان سهمیه خودروهای عمومی بین شهری گویا از قلم افتاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 9 =