کد خبر : 192803
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

هماهنگی قوا در اجرای تصمیم نظام

هماهنگی قوا در اجرای تصمیم نظام

به گزارش قائم آنلاین، در دهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح – ویژه تقدیر از سازمان‌ها، نیروها و یگان‌های موفق‌تر – نیروی زمینی سپاه و به فرماندهی سردار محمد پاکپور به‌عنوان موفق‌ترین نیرو و فرمانده انتخاب شدند. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت: یکی از مهمترین انتظارات فرماندهی کل قوا از نیروهای

به گزارش قائم آنلاین، در دهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح – ویژه تقدیر از سازمان‌ها، نیروها و یگان‌های موفق‌تر – نیروی زمینی سپاه و به فرماندهی سردار محمد پاکپور به‌عنوان موفق‌ترین نیرو و فرمانده انتخاب شدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت: یکی از مهمترین انتظارات فرماندهی کل قوا از نیروهای مسلح موضع جانشین پروری است که در این زمینه هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و لازم است فرماندهان فعلی وظیفه انتقال تجربه به جوانترها را بر عهده گیرند. سرلشگر محمد باقری افزود: باید به تناسب مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شده است در پیشبرد اهداف نظام پا در رکاب باشیم و پرتحرک و انقلابی پیشرفت امور را دنبال کنیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در درس خارج فقه امروز درباره طرح مدیریت مصرف سوخت تصریح کردند: در این قضایا؛ من صاحبنظر نیستم لکن اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند من حمایت میکنم. من این را گفتم، حمایت هم میکنم. سران قوایند، نشستند با پشتوانه‌ی کارشناسی یک تصمیمی برای کشور گرفتند، باید عمل بشود به آن تصمیم. رهبر معظم انقلاب دربخش دیگری از بیاناتشان تاکید کردند که مسوولان حفظ امنیت هم به وظایف خود عمل کنند.

وزارت اطلاعات با صدور بیانیه‌ای درباره مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اعلام کرد که عوامل اصلی اغتشاشات دو روز گذشته شناسایی و اقدام مناسب در حال انجام است.

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هم روند مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا درباره افزایش قیمت بنزین را تشریح کرد و گفت که طرح این موضوع در این شورا به یک سال و نیم پیش برمی‌گردد.

رییس قوه قضائیه در مورد اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و مسائل به وجود آمده در مورد آن، بیانیه‌ای در ۵ ماده خطاب به مسئولان قضایی صادر کرد.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در توییتر با بیان اینکه اعتراض به تصمیم‌های اجرایی حق مردم است، نوشت: البته نباید به نظم و اموال عمومی و وحدت و وفاق ملی آسیب وارد شود.

گرامی مقدم: اعتراضات مردمی به رسمیت شناخته شود

کیانوش‌راد: ایفای نقش مجلس در نظارت،‌ اعتراضات خیابانی را کاهش می‌دهد

نجفی‌توانا: در تمام دنیا تشکیل اجتماعات برای بیان مطالبات مردم وجود دارد

نایب رئیس کمیسیون عمران: همه جناح‌ها باید از نظر رهبری تمکین کنیم/باید نظارت دقیقی بر قیمت کالاهای اساسی اعمال شود

نماینده سیرجان:آرامش در سیرجان برقرار شده است

دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار خبر داد که صبح امروز، یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه، با کمک پلیس امنیت اقدام برخی برای اخلال در بازار تهران ناکام ماند.

با موافقت هیئت وزیران در جلسه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت کشور و در اجرای تبصره (۶) الحاقی به ماده (۱۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، احراز هویت رأی­‌دهندگان در انتخابات به صورت تمام ماشینی (مکانیزه) انجام می‌­شود.

وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: از آنجا که به لحاظ گذشت اولیای دم، قصاص منتفی شده، اگر دادگاه محترم بر اتهام قتل شبه عمد نظر داشته باشد، دیه هم منتفی می شود و فقط از جنبه عمومی جرم، مجازات یک تا سه سال حبس را دارد.

* مهمترین اخبار، مصوبات و دستور کارهای  امروز (یک شنبه) بیست و ششم آبان ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی را نیز می‌توانید اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 19 =