کد خبر : 192795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
-

مدیرعامل سابق سازمان انتقال خون: پیوندم با انتقال خون قطع نشدنی است

مدیرعامل سابق سازمان انتقال خون: پیوندم با انتقال خون قطع نشدنی است

به گزارش قائم آنلاین، دکتر علی اکبر پور فتح الله در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: من در اولین جلسه معارفه‌ام اعلام کردم که زیاد صحبت نمی‌کنم و گزارش عملکردم را در پایان دوره مدیریتم از زبان همکارانم بشنوید که همین اتفاق هم افتاد. پدرم همواره برایم بحث عاقبت بخیری را

به گزارش قائم آنلاین، دکتر علی اکبر پور فتح الله در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: من در اولین جلسه معارفه‌ام اعلام کردم که زیاد صحبت نمی‌کنم و گزارش عملکردم را در پایان دوره مدیریتم از زبان همکارانم بشنوید که همین اتفاق هم افتاد. پدرم همواره برایم بحث عاقبت بخیری را مطرح می‌کرد و خوشحالم که بعد از ۱۲ سال مدیریت، زمانی از کار اجرایی خارج می‌شوم که فکر می‌کنم عاقبت بخیر شده‌ام و وظیفه‌ام را انجام داده‌ام. فکر می‌کنم تا جایی که در توان داشتم در انتقال خون کار کردم. خوشحالم که کارم در انتقال خون اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه من به سازمان انتقال خون علاقه زیادی داشتم و این علاقه از دوران دانشجویی ارشد ایجاد شد، گفت: سال‌ها در حوزه انتقال خون کار کرده‌ام؛ بطوریکه همه کسانی که هموتولوژی خوانده‌اند یا از دانشجویانم بوده‌اند و یا زیر دست دانشجویان نسل قبل من تربیت شدند. در عین حال علاقه زیادی به کار اجرایی ندارم اما پیوندم با انتقال خون قطع نشدنی است و برای توسعه علم انتقال خون و تامین خون سالم در خدمت همکارانم هستم. به دکتر عشقی هم اعلام کرده‌ام که هر زمان و هر جایی که برای توسعه انتقال خون به بنده نیاز داشتند در خدمت هستم. در عین حال اگر قصور و ضعفی در سیستم داشته‌ام از بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + چهار =