کد خبر : 192849
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
-

دولت پای عهد خود بایستد

دولت پای عهد خود بایستد

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو ، در خصوص اینکه چه تضمینی برای اجرای وعده‌های دولت در مورد عدم افزایش قیمت کالاها در پی افزایش نرخ قیمت بنزین در بازار وجود دارد، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما درباره این مسئله و نقطه نظرات و انتقاداتی که داریم این است که طرح

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو ، در خصوص اینکه چه تضمینی برای اجرای وعده‌های دولت در مورد عدم افزایش قیمت کالاها در پی افزایش نرخ قیمت بنزین در بازار وجود دارد، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما درباره این مسئله و نقطه نظرات و انتقاداتی که داریم این است که طرح هایی مثل این موضوع در روی کاغذ خوب هستند اما در اجرا مشکل وجود دارد جوانب مسئله دیده نمی‌شود درباره بنزین هم همین طور است.

وی افزود: دولت باید به نحویی عمل کند که مردم کمتر آسیب ببینند و این چیزی است که سابقه نشان می‌دهد دولت موفق نبوده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت ابتدا می‌گوید که نرخ و قیمت‌ها تغییر نمی‌کند اما در عمل اجرا نمی‌شود، گفته می‌شود دستگاه‌ها رعایت کنند که معمولا این اتفاق نمی‌افتد.

یوسف نژاد درباره نقش مجلس در خصوص کاهش دغدغه‌ها و مشکلات و مردم در اجرای این طرح گفت: مجلس فقط می‌تواند در خصوص مصوبات به دولت گوشزد کند می‌تواند به دولت اعلام کند در این اینجا درست اجرا شده و یا اینجا درست اجرا نشده است.

وی ادامه داد: البته ما کمیسیون‌های تخصصی در مجلس مانند انرژی و اقتصاد که به این مسئله نزدیک هستند داریم که اینگونه طرح‌ها را نظارت و کنترل می‌کنند اما در این مسئله نقطه اساسی متوجه دستگاه‌های اجرایی است که وظیفه ذاتی کنترل و نظارت بر این طرح‌ها را دارند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره بی‌اطلاعی مجلس از اجرای طرح افزایش قیت بنزین توسط دولت ضمن تایید این مسئله کفت: مجلس در اجرا، زمان، چگونگی و اینکه چه افرادی مشمول این طرح می‌شوند هیچ اطلاعی نداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =