کد خبر : 192865
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
-

تاکید نماینده بافق بر همکاری با دولت و تبعیت از رهبری

تاکید نماینده بافق بر همکاری با دولت و تبعیت از رهبری

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکرات شفاهی خود با تاکید بر این‌که «در این شرایط هیچ چیز جز وحدت و همکاری با دولت و تبعیت از رهبری برای آینده کشور مفید نیست»، اظهار کرد: همه در یک کشتی نشسته‌ایم. دشمن قداری در کمین

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکرات شفاهی خود با تاکید بر این‌که «در این شرایط هیچ چیز جز وحدت و همکاری با دولت و تبعیت از رهبری برای آینده کشور مفید نیست»، اظهار کرد: همه در یک کشتی نشسته‌ایم. دشمن قداری در کمین ماست و باید به هوش باشیم که چیزی جز جنگ داخلی و نابودی برای ما نمی‌خواهد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری‌ها در شورای عالی اقتصادی و سران قوا، مجلس را مسلوب الاختیار کرده است. به ویژه تصمیم‌گیری در مورد موضوع بنزین که مجلس قبلا افزایش آن را ممنوع کرده بود. با این تصمیم غافلگیرانه و بی خبری مجلس، نمایندگان را به ثمن بخس فروختند و به حراج گذاشتند و دیگر پاسخی به مردم و موکلین نداریم.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: شما که به عنوان رئیس مجلس در این شورا شرکت می‌کنید و نمایندگان را در بی‌خبری می‌گذارید نقش بیشتری در تضعیف مجلس داشتید، حرمت امامزاده را متولی آن نگه می‌دارد.

صباغیان با تاکید بر این‌که «در این شرایط دو مساله لازم است»، تصریح کرد: یکی وحدت و همراهی است که در غیر این صورت همه ضرر خواهیم کرد. ما هم از سه فوریت صرف نظر کردیم.

وی افزود: مساله دیگر در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات است که لازم است دستگاه‌های نظارتی نقش اصلی را ایفا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =

محمدرضا کیانفر چهارشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: خاندان پهلوی و منافقین مردم را به شرارت تشویق می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب،
مردم از خاندان پهلوی و سازمان مجاهدین به‌سبب سوابق‌شان مطلقاً شنوایی ندارند کرم از خود درخت است شرارت زیرسر جمهوری اسلامی می‌باشد.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
۱- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،