کد خبر : 192670
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
-

نرم افزار حسابداری محک، یک تیر و چند نشان!

نرم افزار حسابداری محک، یک تیر و چند نشان!

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام گروه نرم‌افزاری محک، اگر برای انتخاب نرم‌افزار حسابداری کسب‌وکار دچار سردرگمی و تردید شده‌اید، بهتر است سری به مجموعه نرم‌ افزار حسابداری محک بزنید. مجموعه نرم‌افزار حسابداری محک شامل محصولات متنوعی است که بخش بزرگی از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و همین‌طور تولیدی‌ها را پوشش می‌دهد. برخی محصولات گروه نرم‌افزاری

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام گروه نرم‌افزاری محک، اگر برای انتخاب نرم‌افزار حسابداری کسب‌وکار دچار سردرگمی و تردید شده‌اید، بهتر است سری به مجموعه نرم‌ افزار حسابداری محک بزنید.

مجموعه نرم‌افزار حسابداری محک شامل محصولات متنوعی است که بخش بزرگی از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و همین‌طور تولیدی‌ها را پوشش می‌دهد. برخی محصولات گروه نرم‌افزاری محک عبارت است از:

· نرم افزار حسابداری فروشگاهی

· صندوق فروشگاهی

· نرم‌افزار حسابداری مناسب برای اصناف و مشاغل

· نرم‌افزار حسابداری شرکتی برای شرکت‌های بازرگانی و خدماتی

· نرم‌افزارحسابداری تولیدی

· نرم‌افزار حسابداری شخصی و…

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی چیست؟

این گروه از نرم‌افزارهای حسابداری محک روند خرید، فروش، مدیریت صندوق و موجودی را بررسی می‌کند. یکی از مزایای این نرم‌افزار کارکرد آن بر اساس بارکد است که به فرآیند فروش سرعت می‌دهد و در انتها سود و زیان کسب‌وکار، موجودی کالاها و بسیاری از گزارش‌های دیگر را نیز تهیه می‌کند.

تفاوت نرم‌افزار حسابداری شرکتی و تولیدی چیست؟

تمامی شرکت‌ها از لحاظ قانونی باید دفاتر مالی منظمی داشته باشند و ایجاد دقت بالا با استفاده از تکنولوژی‌های روز، بسیار ساده‌تر از گذشته است. به‌طور کلی انواع حسابداری شرکتی را می‌توان به ۴ دسته حسابداری شرکت بازرگانی، شرکت پیمانکاری، تولیدی و خدماتی تقسیم کرد. با این‌ وجود برخی از نیازمندی‌های حسابداری شرکتی در بخش‌های تولیدی متفاوت است. از این‌ رو گروه نرم‌افزاری محک نرم‌افزار حسابداری تولیدی را به‌صورت مجزا در لیست محصولات خود جای‌ داده است.

نرم‌افزار حسابداری تولیدی محک با توجه به نیازمندی‌های واحد اقتصادی برای تولید محصول و خرید مواد اولیه به‌ منظور کسب سود طراحی‌شده است ولی در نرم‌افزار حسابداری شرکتی (به‌ عنوان‌ مثال شرکت پیمانکاری) نیاز کسب‌وکار به تعامل با شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر مد نظر قرار گرفته، به‌ نحوی‌ که می‌توان از آن‌ها خدماتی را دریافت، در مناقصهها شرکت و قرارداد منعقد کرد. همچنین به کمک نرم‌افزار حسابداری شرکتی می‌توان در سررسید سال مالی به‌سادگی هزینه‌های انجام‌ شده را بررسی و گزارش‌های مربوطه را در اختیار داشت. برخی از مزایای نرم‌افزار حسابداری شرکتی محک عبارت است از:

· طبقه‌بندی دقیق حساب‌ها

· ایجاد گزارش‌های استاندارد مدیریتی و تکمیلی مانند گزارش‌ها سود کالا

· تعیین میزان سود بر اساس بازه‌های زمانی مشخص

· ثبت‌اسناد مالی و شماره‌گذاری اتوماتیک

· ایجاد انسجام و یکپارچگی در مدیریت از اسناد و فاکتورهای مالی

· ثبت و کنترل تمامی عملیات خرید، فروش و…

· دقت بالا در انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد و سود و زیان شرکت

· امکان ثبت فاکتورهای رسمی و معمولی

· مدیریت عملیات مربوط به گردش چک و بانک

· و سایر عملیات بازرگانی و خزانه‌داری تکمیلی.

از مزایای محصولات و نرم‌افزار حسابداری محک می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

تنوع و پوشش کسب‌وکارهای مختلف

طبیعتاً نیازمندی‌های یک گروه تولیدی در زمینهٔ حسابداری با وظایف موجود در یک شرکت یا فروشگاه بزرگ تفاوت‌هایی دارد. گروه نرم‌افزاری محک با بررسی و شناخت دقیق از این تفاوت‌ها، اقدام به پیاده‌سازی محصولات متناسب با کسب‌وکارهای گوناگون کرده است. به‌این‌ترتیب می‌توان نرم‌افزار حسابداری متناسب با کسب‌وکار خود را تهیه کرد.

دریافت دمو پیش از انتخاب

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نرم‌افزار حسابداری حرفه‌ای پوشش نیازمندی‌های کسب‌وکار است. به همین دلیل گروه نرم‌افزار محک امکان دریافت دمو رایگان نرم‌افزار حسابداری محک را فراهم کرده تا به‌این‌ترتیب بتوان با اطمینان انتخاب کرد.

کاربرپسندی

سهولت استفاده یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب یک نرم‌افزار حسابداری حرفه‌ای است. نرم‌افزار حسابداری محک دارای رابط کاربری ساده است که کار با آن را بسیار راحت می‌کند.

ارائه مشاوره رایگان

بسیاری از کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها برای انتخاب یک سیستم نرم‌افزار حسابداری حرفه‌ای دچار سردرگمی هستند. اگر کسب‌وکاری هنوز نتوانسته سیستم حسابداری موردنظر را پیدا کند، با دریافت مشاوره رایگان از گروه نرم‌افزار محک انتخابی آسوده و با آگاهی بیشتر را تجربه خواهد کرد.

خدمات تکمیلی پشتیبانی

یکی از معضلات استفاده‌کنندگان از نرم‌افزارهای حسابداری، در دسترس بودن پشتیبانان و سایر سیستم‌هایی است که بتوانند به‌راحتی از آن‌ها دریافت خدمات داشته باشند. گروه نرم‌افزاری محک با آگاهی از این معضل، با تلاش زیاد توانسته خدماتی منظم به مشتریان خود ارائه کند و نگرانی آن‌ها را در مورد مسائل پشتیبانی محصولات مرتفع کند.

ارائه خدمات آموزشی چندمرحله‌ای

گروه نرم‌افزاری محک برای تمامی محصولات نرم‌افزار حسابداری خود خدمات آموزشی آنلاین و آفلاین ارائه می‌کند. می‌توان با توجه به نیازمندی‌های خود از چهار روش آموزش زیر بهره‌مند شد:

۱-  راهنمای آنلاین: می‌توان در بخش سؤالات رایج به دنبال پاسخ پرسش خود بود. همچنین می‌توان در بخش پشتیبانی گروه نرم‌افزاری محک مشکلات خود را مطرح کرد.

۲- فیلم‌های آموزشی: از قسمت‌های مختلف نرم‌افزارهای حسابداری و نحوه عملکرد آن، فیلم‌های آموزشی تهیه‌ شده است که در حین خرید محصول در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

۳- جلسات رفع اشکال رایگان: برای کسب‌وکارهای نوپا، آموزش‌های حضوری و جلسات رفع اشکال در نظر گرفته‌ شده که در محل دفاتر نمایندگی گروه نرم‌افزاری محک برگزار می‌شود.

۴- آموزش مضاعف: درصورتی‌که کسب‌وکاری از طریق مراحل قبل نتوانست به‌خوبی به کار با نرم‌افزار حسابداری محک مسلط شود، با ثبت درخواست در دفاتر نمایندگی مربوطه از آموزش مضاعف برخوردار خواهد شد.

گروه نرم‌افزاری محک محصولات متنوعی در زمینهٔ نرم‌افزارهای حسابداری تجاری دارد. افرادی که برای انتخاب سیستم حسابداری در شک و دودلی به سر می‌برند، پیشنهاد می‌شود سری به محصولات این گروه بزنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گروه حسابداری محک به آدرس www.mahaksoft.com مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =