کد خبر : 192378
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
-

هاشمی: با تجربه بیشتر تیم قزوین را بردیم

هاشمی: با تجربه بیشتر تیم قزوین را بردیم

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از پیروزی شاگردانش مقابل تینم شورا و شهرداری قزوین در هفته چهارم لیگ، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از نظر من هیچ یک از بازی‌ها راحت نیست و تنها اتفاقات درون زمین است که نتیجه را رقم می‌زند. او افزود: تیم قزوین

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از پیروزی شاگردانش مقابل تینم شورا و شهرداری قزوین در هفته چهارم لیگ، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از نظر من هیچ یک از بازی‌ها راحت نیست و تنها اتفاقات درون زمین است که نتیجه را رقم می‌زند.

او افزود: تیم قزوین نیز تیم خوبی بود که درون زمین خوب می‌دوید و بسکتبال را قابل قبول بازی می‌کرد. به نظرم اتفاقات درون بازی هم در پنج دقیقه از کل مسابقه به سود ما رقم خورد تا نهایتا با توجه به تجربه بیشتر بازیکنانمان، برنده این بازی باشیم.

سرمربی تیم مهرام درباره بازی هفته بعد شاگردانش با تیم نفت آبادان گفت: یقینا مثل همه بازی‌ها آن دیدار هم یکی از بازی‌های سخت تیم ما خواهد بود چون نفت مدعی قهرمانی است. درست است که مثل تیم سال گذشته‌اش نیست اما آن‌ها تیم خوبی هستند و کار راحتی نداریم. امیدوارم بسکتبال ما و هوادارانش از آمدن و دیدن آن بازی لذت ببرند.

او درباره تاثیرات مصدومان موجود در تیم مهرام برای بازی هفته بعد گفت: در این همه سال هیچ‌گاه درباره مصدوم‌ها حرف نزده‌ام و امسال هم این‌گونه است. همه بازیکنان من سالم هستند و هیچ بهانه‌ای نداریم.

هاشمی در واکنش به این موضوع که احساس می‌شود تیم مهرام در کنار بازیکنان با تجربه‌اش نیاز به بازیکن خارجی دارد، توضیح داد: این مساله یک بحث مدیریتی است که من نمی‌توانم در مورد آن نظر بدهم. باید ببینیم باشگاه در بودجه‌ خود این موضوع را تعریف کرده است یا خیر. من فعلا می‌دانم که بازیکنان مهرام همین نفرات هستند، با آن‌ها کار می‌کنم و مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی هم هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + دوازده =