کد خبر : 192322
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۵۵
-

مسئولانی که معتقد به شهدا نیستند دچار ذلت می‌شوند

مسئولانی که معتقد به شهدا نیستند دچار ذلت می‌شوند

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسن حسن‌نیا در یادواره شهدای آهومحله محمودآباد اظهار کرد: شهدا کسانی بودند که برای دفاع از خاک و ناموس و ارزش های اسلامی جان خود را نثار کردند. وی با اشاره به اینکه افرادی که شهدا را قبول ندارند در واقع ایمان ندارند خاطرنشان کرد: اگر مسئولی نخواهد برای شهدا

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسن حسن‌نیا در یادواره شهدای آهومحله محمودآباد اظهار کرد: شهدا کسانی بودند که برای دفاع از خاک و ناموس و ارزش های اسلامی جان خود را نثار کردند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که شهدا را قبول ندارند در واقع ایمان ندارند خاطرنشان کرد: اگر مسئولی نخواهد برای شهدا زمان صرف کند هیچ عاقبتی نخواهد داشت.

فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت تصریح کرد: جنگ دارای رمز و رازهای زیادی بود و به واقع می‌توان گفت دارای جعبه‌های سیاهی است که تاکنون گفته نشده و شاید نتوان گفت، چراکه باورپذیر نیست.

حسن‌نیا یادآور شد: در ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد که اگر رمزگشایی شود با عدد ۷۲ که همان عدد شهدای کربلاست برابر است و این را می‌توان نشانه‌ای از وصل بودن دفاع مقدس به عاشورا دانست.

وی با بیان اینکه در آن روزها امکانات بسیارکمی داشتیم و به برکت شهدا امروز به پیشرفت‌های زیادی رسیدیم، گفت: امروز به برکت خون شهدا پیشرفت‌های زیاد علمی و نظامی از جمله شهرک موشکی دست پیدا کردیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت با اشاره به اینکه وظیفه ما قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنان است تاکید کرد: مسئولانی که اعتقاد به خون شهید نداشته باشند بدانند دچار ذلت می‌شوند.

حسن‌نیا با بیان اینکه از خاطرات شهدا گفتن جرات میخواهد اظهار کرد: وقایعی در جبهه‌های جنگ اتفاق افتاد که از دست دادن پسر در مقابل پدر یکی از آن وقایع است.

وی اذعان کرد: دفاع مقدس آنچنان اثرگذار بوده که حتی عراقی‌ها در مراسم راهیان نور شرکت می‌کنند و دوستدار امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اظهار کرد: جمهوری اسلامی فتنه‌های زیادی را دیده اما به خاطر تکیه انقلاب به نهضت عاشورا هیچ فتنه‌ای تاکنون نتوانسته صدمه‌ای به آن وارد کند.

حسن‌نیا خاطرنشان کرد: درحال حاضر نه تنها کشورهای استکباری از عهده ایران برنمی‌آیند بلکه حتی توان مقابله با کشورهایی مانند سوریه، یمن و عراق را هم ندارند که این نشان از افول آن‌ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 4 =