کد خبر : 192145
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
-

تحول در ارائه خدمات مستلزم تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک است

تحول در ارائه خدمات مستلزم تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک است

به گزارش قائم آنلاین،  امیرمسعود حیدری در جمع مدیران و کارکنان شیلات مازندران در بابلسر اظهار کرد: موتور محرک دولت و تحول در ارائه خدمات مطلوب به جامعه مستلزم تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک است. وی خاطرنشان کرد: دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری شیلات ایران ۹۶ خدمت را احصا و در سامانه دولت الکترونیک قرارداده

به گزارش قائم آنلاین،  امیرمسعود حیدری در جمع مدیران و کارکنان شیلات مازندران در بابلسر اظهار کرد: موتور محرک دولت و تحول در ارائه خدمات مطلوب به جامعه مستلزم تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری شیلات ایران ۹۶ خدمت را احصا و در سامانه دولت الکترونیک قرارداده که هدف همه ما تحقق برنامه‌های دولت در تسریع، تسهیل ومطلوب شدن خدمات به ارباب رجوع است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات ایران تصریح کرد: فرآیندسازی فعالیت‌ها، طراحی مسیر بهبود کیفیت سازمانی، برنامه‌ریزی نیروی انسانی با توجه به شرایط موجود و مکانیزه کردن فعالیت‌های شیلاتی از جمله برنامه‌های این اداره کل است.

پیش‌بینی تولید ۱۱۵ هزارتن ماهی در مازندران

مدیرکل شیلات مازندران نیز در ادامه این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شیلاتی مازندران گفت: در سال گذشته با تلاش بهره‌برداران شیلاتی و نیز برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از مجموعه بدنه کارشناسی شیلات استان با دارابودن تخصص و تعهد توانستیم ۱۰۵ هزار تن به ارزش اقتصادی هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان انواع آبزیان را تولید و روانه بازار کنیم.

ولی‌الله محمدزاده یادآور شد: در سال گذشته ۷ هزار و ۳۰۰ تن محصولات شیلاتی نیز به خارج ازکشور صادر شد که به میزان ۲۹ میلیارد دلار ارزآوری داشته است.

مدیرکل شیلات مازندران ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز ۱۱۵ هزارتن ماهی در استان تولید شود که از محل آن ۲ هزار میلیارد تومان درآمد ایجاد می‌شود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم، برون‌سپاری برخی از خدمات ازجمله خدمات بندر صیادی امیرآباد، کیفی‌سازی نیروی انسانی ازطریق توسعه آموزش‌های تخصصی و کاربردی، تربیت مدیران برای آینده و تشکیل فایل مدیریتی، صیانت ازحقوق مردم و سلامت اداری و نهادینه کردن آن ازجمله برنامه‌های شیلات مازندران در بخش تحول اداری است.

وی افزود: انجام این برنامه‌ها مستلزم هزینه‌ها و امکانات و حمایت‌های سازمانی شیلات ایران است که امیداواریم با فراهم شدن زمینه‌ها، این برنامه ها محقق شده و خدمات مطلوب‌تری به ارباب رجوع ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 11 =