کد خبر : 192082
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

ویلموتس: مهم نیست در اردن به مصاف عراق می‌رویم

ویلموتس: مهم نیست در اردن به مصاف عراق می‌رویم

به گزارش قائم آنلاین، در آستانه دیدار دو تیم ملی عراق و ایران که در امان، پایتخت اردن برگزار می شود، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از بازی حضور پیدا کرد. ویلموتس در این نشست درباره تغییر محل بازی دو تیم از عراق به اردن

به گزارش قائم آنلاین، در آستانه دیدار دو تیم ملی عراق و ایران که در امان، پایتخت اردن برگزار می شود، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از بازی حضور پیدا کرد.

ویلموتس در این نشست درباره تغییر محل بازی دو تیم از عراق به اردن گفت: به نظرم این بازی به اردن منتقل شده چندان مهم نیست هرچند تماشاگران عراقی کمتری به استادیوم خواهند آمد ولی در نهایت این اتفاقات درون زمین است که تعیین‌کننده خواهد بود.

او ادامه داد: به اردن آمدیم تا با تیم عراق بازی کنیم و در واقع این بازی سومین دیدار خارج از خانه ما از مجموع چهار دیداری است که باید در خارج از خانه به میدان برویم. کاملا برای این بازی آماده شدیم و جلسه تئوری هم داشتیم. با بازیکنان و تمرکز اولیه ما روی سیستم خود ماست. ضمن اینکه در خصوص چند بازیکن نیز باید تصمیم گیری کنیم که در واقع پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =