کد خبر : 191605
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
-

پیشنهاد راه‌اندازی “کانون مدیران بازنشسته کشور”

پیشنهاد راه‌اندازی “کانون مدیران بازنشسته کشور”

به گزارش قائم آنلاین، در این نشست دکتر علیرضا بهرامی، رییس جهاد علوم پزشکی شهید بهشتی به ارائه گزارش از فعالیت های واحد علوم پزشکی شهید بهشتی و بیان توانمندی‌های جهاد در حل موضوعات مبتلا به جامعه پرداخت. دکتر حسینیان، معاون پژوهشی و دکتر نافعی، مسئول گروه پژوهشی واحد سالمندی در مورد فعالیت‌های تخصصی حوزه

به گزارش قائم آنلاین، در این نشست دکتر علیرضا بهرامی، رییس جهاد علوم پزشکی شهید بهشتی به ارائه گزارش از فعالیت های واحد علوم پزشکی شهید بهشتی و بیان توانمندی‌های جهاد در حل موضوعات مبتلا به جامعه پرداخت.

دکتر حسینیان، معاون پژوهشی و دکتر نافعی، مسئول گروه پژوهشی واحد سالمندی در مورد فعالیت‌های تخصصی حوزه پژوهشی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوعات سالمندی و سلامت روان، به‌عنوان مأموریت‌های اصلی واحد مسائلی را بیان کردند و امکان همکاری مشترک جهاد دانشگاهی در مسائلی چون شهر دوستدار سالمند، برگزاری همایش ملی سالمندی ایران در اردیبهشت‌ ۹۹ توسط جهاد علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین ضرورت ارائه آموزش‌های سالمندی در سطح شهر تهران و آمادگی جهاد دانشگاهی برای کمک به تدوین قوانین شهری مرتبط با سالمندان را مطرح کردند.

مسجد جامعی نیز با استقبال از همکاری با جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در موضوع سالمندی، بر اهمیت این موضوع تاکید کرد و گفت: در موضوع شهر دوستدار سالمند و پژوهش‌های این حوزه نیاز جدی به همکاری مراکز علمی چون جهاد دانشگاهی در شورا احساس می‌شود و آمادگی این موضوع وجود دارد.

در پایان پیشنهاد “راه‌اندازی کانون مدیران بازنشسته کشور” در  جهاد دانشگاهی برای سرعت بخشی به فعالیت‌های مرتبط با سالمندی از سوی این عضو شواری شهر تهران مطرح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − شش =