کد خبر : 191498
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۵۰
-

صعود هلند و مکزیک به نیمه‌نهایی جام‌جهانی زیر ۱۷ سال

صعود هلند و مکزیک به نیمه‌نهایی جام‌جهانی زیر ۱۷ سال

به گزارش قائم آنلاین، مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل یک‌شنبه شب آغاز شد تا چهره دو تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شوند. در نخستین بازی هلند به مصاف پاراگوئه رفت و با پیروزی قاطع ۴ بر یک در میان چهار تیم برتر این بازی‌ها قرار گرفت. نارنجی

به گزارش قائم آنلاین، مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل یک‌شنبه شب آغاز شد تا چهره دو تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شوند. در نخستین بازی هلند به مصاف پاراگوئه رفت و با پیروزی قاطع ۴ بر یک در میان چهار تیم برتر این بازی‌ها قرار گرفت. نارنجی پوشان ابتدا دو گل به ثمر رساندند اما در لحظات پایانی نیمه اول پاراگوئه یکی از گل‌ها را جبران کرد. نماینده آمریکای جنوبی به دنبال یک کامبک دیگر بود اما این بار این اتفاق رخ نداد و با دریافت دو گل دیگر شکست تلخی را تجربه کرد.

بامداد امروز دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی میان مکزیک و کره جنوبی برگزار شد. علی آویلا تک گل بازی را در دقیقه ۷۷ برای مکزیک به ثمر رساند تا تنها تیم آسیایی هم حذف شود. مکزیک و هلند پنج‌شنبه شب در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند.

امشب (دوشنبه) دیدارهای یک چهارم نهایی پیگیری می شود. اسپانیا برابر فرانسه قرار می‌گیرد و سپس برزیل میزبان ایتالیا خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + پانزده =