کد خبر : 191558
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
-

برخی پرونده‌های قضایی به برخورد جدی و فراگیرتری نیاز دارند

برخی پرونده‌های قضایی به برخورد جدی و فراگیرتری نیاز دارند

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم نکو در گفت‌وگو ، اظهار کرد: جدا از خط و خطوط سیاسی، باید عملکرد قوه قضایه را در زمان رئیس جدید این قوه بررسی کرد و گفت که اقداماتش قابل ستایش است. او توانسته بارقه امیدی در دل مردم برای برخورد با فسادها بوجود بیاورد و همین باعث شده تا

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم نکو در گفت‌وگو ، اظهار کرد: جدا از خط و خطوط سیاسی، باید عملکرد قوه قضایه را در زمان رئیس جدید این قوه بررسی کرد و گفت که اقداماتش قابل ستایش است. او توانسته بارقه امیدی در دل مردم برای برخورد با فسادها بوجود بیاورد و همین باعث شده تا بار دیگر ضرورت مبارزه همه‌جانبه با فساد توسط مقامات و مردم یادآوری شود. این نوع از مبارزات ریشه‌ای با مفسدین از هر شخص و مقامی که صورت گیرد، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در این مدت مشاهده می‌کنیم اقدامات قابل قبول و بزرگی در راستای مبارزه با فساد و مفسدین صورت گرفته است؛ چه بسا قوه قضاییه بابت پیگیری این موضوع هزینه‌هایی هم بپردازد. هنوز جا برای برخورد با فسادهای مختلف وجود دارد. این حرکت‌های قوه قضاییه می‌تواند مقدمه‌ای برای برخورد با فسادهای پنهان دیگر باشد.

نکو در بخش دیگری از این گفت‌و گو با اشاره به مطالبات مطرح شده تصریح کرد: مدارک دال بر صورت گرفتن یک فساد را باید با مستندات لازم در اختیار قوه قضاییه قرار داد. امروز جامعه ما به آرامش نیاز دارد و نباید آرامش مردم را با علنی کردن برخی موضوعات برهم زد.

این نماینده سابق مجلس یادآور شد: امروز باید فکر کرد چه موضوع مهمی وجود دارد که برخورد قانونی درباره‌اش صورت نگرفته است. قوا موضوعات مربوط به فساد را باید در جلسات خصوصی مطرح و پیگیری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =