کد خبر : 191342
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
-

خسارت ۲۷۰ میلیارد ریالی سیل اخیر به بهشهر

خسارت ۲۷۰ میلیارد ریالی سیل اخیر به بهشهر

به گزارش قائم آنلاین، هادی خنجری در گفت‌وگو ، در خصوص مجموع میزان خسارات وارده سیل به بخش‌های روستایی، تاسیسات زیربنایی، اراضی زراعی و باغی این شهرستان اظهار کرد: سیل اخیر مجموعا نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان به بهشهر خسارت وارد کرد. وی با بیان اینکه بیشترین خسارت وارده متوجه بخش کشاورزی شده است؛ افزود:

به گزارش قائم آنلاین، هادی خنجری در گفت‌وگو ، در خصوص مجموع میزان خسارات وارده سیل به بخش‌های روستایی، تاسیسات زیربنایی، اراضی زراعی و باغی این شهرستان اظهار کرد: سیل اخیر مجموعا نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان به بهشهر خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت وارده متوجه بخش کشاورزی شده است؛ افزود: سیل اخیر بیش از ۱۲ میلیارد تومان خسارت به این بخش وارد کرده است.

فرماندار بهشهر در خصوص جزییات بیشتر خسارات وارده خاطرنشان کرد: در کنار این خسارت‌ها، چاه آب شرب شهری بهشهر حدود دو میلیارد تومان خسارت دید، شهرداری خلیل‌شهر ۵ میلیارد تومان و شهرداری بهشهر ۳ میلیارد تومان خسارت دید.

خنجری در خصوص تعداد و میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی پاسخ داد: در این حادثه، نزدیک به ۵۴ واحد مسکونی روستایی دچار آسیب شدند که میزان خسارت‌ها از ۳۰ تا ۶۰ درصد برآورد شده است.

وی یادآور شد: سیل دوازدهم آبان‌ماه، موجب آبگرفتگی معابر و راه‌های روستایی و شهری، آبگرفتگی مرغداری‌ها و دامداری‌ها، آبگرفتگی اراضی کشاورزی اعم از باغی و زراعی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =