کد خبر : 191262
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۱۵
-

تاکید حزب‌الله لبنان بر مشارکت کارآمد خود در رایزنی‌ها برای تشکیل دولت جدید

تاکید حزب‌الله لبنان بر مشارکت کارآمد خود در رایزنی‌ها برای تشکیل دولت جدید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت العهد، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نسبت به اینکه چارچوب نهایی برای تعیین نخست وزیر جدید و ترکیب دولت جدید به زودی مشخص شود، ابراز امیدواری کرد. وی افزود: حزب‌الله لبنان همچنان بار هم و غم و دغدغه‌های ملت را به دوش کشیده و برای اصلاح

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت العهد، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نسبت به اینکه چارچوب نهایی برای تعیین نخست وزیر جدید و ترکیب دولت جدید به زودی مشخص شود، ابراز امیدواری کرد.

وی افزود: حزب‌الله لبنان همچنان بار هم و غم و دغدغه‌های ملت را به دوش کشیده و برای اصلاح کشور تلاش کرده و به مبارزه با فساد می‌پردازد.

معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین متعهد شد، حضور نمایندگان این حزب در دولت آینده حضوری تاثیرگذار باشد.

نعیم قاسم تاکید کرد، حزب‌الله لبنان بخشی از دولت است، زیرا بخشی از این ملت است، بر این اساس تلاش خواهد کرد صدای مردم باشد و دردهای آنها را مداوا خواهد کرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد، وضعیت بعد از خیزش مردمی اخیر در لبنان با قبل آن تفاوت دارد و باید مطالبه‌گری‌های مردم و تظاهرکنندگان مد نظر قرار داده شده و در راس صاحبان سرمایه‌ها باشد.

قاسم ادامه داد: امروز تمام تلاش خود را برای اینکه این دولت نجات دهنده و فرصتی باشد برای نجات کشور از آشوب به کار می‌گیریم و این ابتدای راه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 14 =