کد خبر : 191358
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

بسیج تبدیل به یک فرهنگ و تفکر شده است

بسیج تبدیل به یک فرهنگ و تفکر شده است

به گزارش قائم آنلاین، محمود فقیهان در جلسه کمیته فرهنگی گرامی‌داشت هفته بسیج بااشاره به اینکه نباید بسیج را صرفاً درقالب نظامی تصور کرد اظهار کرد: بسیج امروز به یک فرهنگ و تفکر در جامعه تبدیل شده است. وی افزود: بسیج متعلق به سپاه نیست بلکه متعلق به همه مردم است و هر وقت از

به گزارش قائم آنلاین، محمود فقیهان در جلسه کمیته فرهنگی گرامی‌داشت هفته بسیج بااشاره به اینکه نباید بسیج را صرفاً درقالب نظامی تصور کرد اظهار کرد: بسیج امروز به یک فرهنگ و تفکر در جامعه تبدیل شده است.

وی افزود: بسیج متعلق به سپاه نیست بلکه متعلق به همه مردم است و هر وقت از تفکر و روحیه بسیجی فاصله گرفته شود دچار مشکل می‌شویم.

معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج جویبار با تأکید براینکه تفکر بسیجی، مستکبران جهان را به ستوه آورده است بیان کرد: هر زمان از این میراث گران‌بهای امام(ره) فاصله بگیریم قطعاً دچار چالش و در تشکیل تمدن اسلامی با مشکل روبرو خواهیم شد.

فقیهان ویزیت رایگان، برگزاری یادواه شهدا، نشست‌های بصیرتی، اجتماع بزرگ زنان فاطمیون، پاتوق سرود، افتتاح خانه محروم، پیاده‌روی خانوادگی، همایش گروه‌های جهادی از جمله برنامه‌های ناحیه و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان جویبار بیان کرد.

محمد فوقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار نیز گفت: بسیج دارای جایگاه و ارزش والایی است زیرا همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند« خدایا مرا با بسیجیان محشور بگردان» نشان از اهمیت آن است.

وی با بیان اینکه ۱۸ دستگاه عضو کمیته فرهنگی ستادبزرگداشت هفته بسیج است اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متعددی ازجمله، خاطره‌گویی بسیجیان دوران دفاع مقدس، شب شعر، مسابقات فرهنگی و هنری، نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر بسیج، نشست‌های بصیرتی، برگزاری محفل انس با قرآن برگزار خواشد.

محمدحسین فقیه بخشدار گیلخواران جویبار در این جلسه اظهار کرد: بسیج در سیل امسال اقدامات بزرگی انجام داد که شاید بسیاری از مردم از آن مطلع نیستند.

وی بیان کرد: باید متن تفکر بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم و نسل جوان را با همه ابعاد بسیج آشنا کنیم.

بخشدارگیلخواران یادآور شد: شناساندن دستاوردهای علمی بسیج در طول چهل سال انقلاب اسلامی می‌تواند در آشنایی جوانان با تفکر بسیجی مناسب باشد.

سید ابواقاسم ساداتی معاون پرورشی آموزش‌وپرورش جویبار بابیان اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزان دختر این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد گفت: دانش‌آموزان دختر در قالب ۵ دستگاه اتوبوس در هفته بسیج از شهرستان جویبار به مناطق جنگی جنوب اعزام خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + هفت =