کد خبر : 191220
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
-

۱۴ شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد و نوآوری فعالیت می‌کنند

۱۴ شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد و نوآوری فعالیت می‌کنند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رضا مسعودی، سرپرست واحد علوم و تحقیقات در مراسم افتتاح مرکز رشد و نوآوری گفت: این واحد دانشگاهی با پتانسیلی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان توانمند، اراده جدی برای حرکت به سمت مسأله محور کردن پژوهش و فناوری دارد. وی با اشاره

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رضا مسعودی، سرپرست واحد علوم و تحقیقات در مراسم افتتاح مرکز رشد و نوآوری گفت: این واحد دانشگاهی با پتانسیلی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان توانمند، اراده جدی برای حرکت به سمت مسأله محور کردن پژوهش و فناوری دارد.
وی با اشاره به مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات، گفت: ۱۱۴ صندلی در فضای کار اشتراکی در این مرکز تعبیه شده که خوشبختانه در طی چند هفته اخیر ۹۴ صندلی آن تکمیل شده است. همچنین ۱۴ شرکت دانش بنیان در این مرکز مستقر شده که در آینده گسترش خواهند یافت.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات اضافه کرد: مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات در حال مذاکره با ۴ شتاب دهنده برای استقرار در مرکز است تا زنجیره نوآوری در این مرکز تکمیل شود. همچنین در حوزه های بایوتکنولوژی کشاورزی، هوافضا و … مذاکراتی صورت گرفته تا شرکت‌های دانش بنیان مشترک با واحد علوم و تحقیقات در این حوزه شکل بگیرند.
مسعودی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات دارای ۲۵۰ هکتار فضای فیزیکی است، خاطرنشان کرد: این واحد با پتانسیلی از اعضای هیأت علمی توانمند و دانشجویان، اراده جدی برای حرکت به سمت مسأله‌محور کردن پژوهش و فناوری دارد.
سرپرست واحد علوم و تحقیقات در پایان ابراز امیدواری کرد با پیشرفت‌های لازم در حوزه پژوهش و فناوری، فعالیت‌های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 15 =