کد خبر : 191185
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
-

کلاهبرداری میلیاردی با دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در ساری

کلاهبرداری میلیاردی با دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در ساری

به گزارش قائم آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی مراجعه افرادی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر کلاهبرداری از آنان با استفاده از مدارک هویتی و دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به نامشان در یکی از بانک ها، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی

به گزارش قائم آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی مراجعه افرادی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر کلاهبرداری از آنان با استفاده از مدارک هویتی و دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به نامشان در یکی از بانک ها، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند، فردی به عنوان مدیر یک صنوق قرض الحسنه با دسترسی به مدارک هویتی و اطلاعات حساب افراد در چندین فقره اقدام به دریافت تسهيلات غير مجاز بانکي به مبلغ ۴ میلیارد ریال کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با شناسایی متهم به کلاهبرداری و دستگیری این فرد، کارشناسان پلیس آگاهی دریافتند، این فرد که به عنوان مدير صندوق قرض الحسنه در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری فعالیت می کرده با استفاده از مدارک مشتريان صندوق و ارائه آن به یک بانک با سوء استفاده از اعتماد کارمندان بانک، اقدام به افتتاح حساب و اخذ تسهيلات به نام مشتريان صندوق کرده است.

میرفیضی از دستگیری متهم به کلاهبرداری خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انهدام باند سرقت ساختمان های نیمه کاره در بابلسر

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سرقت ساختمان های نیمه کاره با ۳۵ فقره سرقت در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدام اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۴ نفره سرقت شدند تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مسئول از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۳۵ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به مردم توصیه کرد: با انجام اقدامات پیشگیرانه و همکاری با ماموران انتظامی؛ پلیس را در تامین نظم و امنیت یاری دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 15 =