کد خبر : 191128
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
-

قسد: از زمان اعلام آتش‌بس، ۱۲۸ تن از کردهای سوریه کشته‌ شده‌اند

قسد: از زمان اعلام آتش‌بس، ۱۲۸ تن از کردهای سوریه کشته‌ شده‌اند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک “قسد” در صفحه اختصاصی خود در توییتر نوشت: ارتش ترکیه و گروه‌های مسلح وابسته به آن همچنان توافقنامه آتش‌بس را نقض می‌کنند و از زمان امضای این توافقنامه تاکنون ۱۲۸ از نیروهای کرد کشته شده‌اند. وی افزود: ترکیه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک “قسد” در صفحه اختصاصی خود در توییتر نوشت: ارتش ترکیه و گروه‌های مسلح وابسته به آن همچنان توافقنامه آتش‌بس را نقض می‌کنند و از زمان امضای این توافقنامه تاکنون ۱۲۸ از نیروهای کرد کشته شده‌اند.

وی افزود: ترکیه و عوامل تکفیری آن همچنان به شمال شرق سوریه حمله می کنند و هر ساعت قلمرو بیشتری را تصرف می‌کنند. پس از امضای توافقنامه آتش‌بس با مقامات آمریکایی ۱۸۲ تن از نیروهای ما و ده‌ها غیرنظامی کشته و ۳۰ هزار غیرنظامی آواره شدند، علاوه بر این ۱۱۰۰ کیلومتر مربع از اراضی سوریه نیز اشغال شده است.

عبدی گفت: نیروهای سوریه دموکراتیک برای حفاظت از ملتمان در مقابل کشتار و مهاجرت اجباری به تمامی تعهدات خود در توافقنامه آتش‌بس پایبندند و برنامه موفقیت آمیزمان برای مقابله با تروریسم و همچنین عملیات مشترک برای تضمین شکست داعش از سر گرفته شده است و هم اکنون به همراه نیروهای آمریکا از میادین نفتی حفاظت می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =