کد خبر : 191166
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

اعزام تنها دو جودوکار نابینا و کم‌بینا به پارالمپیک توکیو

اعزام تنها دو جودوکار نابینا و کم‌بینا به پارالمپیک توکیو

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا حاج یوسف‌زاده در گفت‌وگو ، افزود: محمدرضا خیرالله زاده در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم و وحید نوری منفی ۹۰ کیلوگرم دو جودوکاری هستند که امتیاز لازم را برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردند و دارای رنکینگ یک و دو جهان هستند. اردوی آمادگی این دو جودوکار برای

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا حاج یوسف‌زاده در گفت‌وگو ، افزود: محمدرضا خیرالله زاده در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم و وحید نوری منفی ۹۰ کیلوگرم دو جودوکاری هستند که امتیاز لازم را برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردند و دارای رنکینگ یک و دو جهان هستند. اردوی آمادگی این دو جودوکار برای حضور موفق در پارالمپیک توکیو از امروز آغاز شده و تا اول آذر در استادیوم آزادی ادامه خواهد داشت. البته بنا داریم تا زمان اعزام این دو جودوکار به توکیو هر ماه یک اردوی ۲۵ روزه برگزار کنیم تا جودوکاران با آمادگی بالایی در توکیو حضور پیدا کنند.

وی گفت: برنامه آماده‌سازی این دو جودوکار به گونه‌ای خواهد بود که صبح‌ها در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تمرینات بدنسازی خود را پیگیری خواهند کرد و عصرها در باشگاههایی که حریف تمرینی مناسبی داشته باشند به تمرین جودو می‌پردازنند.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان همچنین از برپایی یک اردوی مشترک در ترکیه یا جمهوری آذربایجان خبر داد و اظهار کرد: در صورت موافقت کمیته ملی پارالمپیک سعی داریم اردوی مشترکی را بهمن‌ماه برای این دو جودوکار در ترکیه یا جمهوری آذربایجان برپا کنیم. همچنین برای حفظ رنکینگ این دو جودوکار در سال آینده دو تورنمنت فروردین در انگلیس و اردیبهشت در باکو پیش‌بینی کردیم تا با حفظ رنکینگ خود بتوانند در پارالمپیک توکیو با حریفان درجه یک روبرو نشوند.

یوسف‌زاده اضافه کرد: امسال علاوه بر این که برنامه‌ریزی خود را معطوف این دو جودوکار خواهیم کرد به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم تا با شناسایی۷ جودوکار برتر از دل مسابقات قهرمانی کشور سال آینده با تیم کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت این دو جودوکار گفت: هر دو جودوکار شرایط خوبی دارند و با توجه به مدالهایی که طی یکسال گذشته کسب کردند امید به مدال آوری هر دو جودوکار در پارالمپیک توکیو داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 17 =