کد خبر : 190953
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
-

داوودی: در شهرستان سراب تلفات انسانی نداشتیم

داوودی: در شهرستان سراب تلفات انسانی نداشتیم

به گزارش قائم آنلاین، یوسف داوودی در گفت‌وگو ، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده سراب، بیان کرد: پس از زلزله بامداد امروز، اولین مشکلی که با آن مواجه شدیم ازدحام مردم در بیمارستان بود. به طور معمول جمعیت بالایی در بیمارستان بستری هستند پس از زلزله دیوارهای بیمارستان نیز ترک هایی برداشت

به گزارش قائم آنلاین، یوسف داوودی در گفت‌وگو ، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده سراب، بیان کرد: پس از زلزله بامداد امروز، اولین مشکلی که با آن مواجه شدیم ازدحام مردم در بیمارستان بود. به طور معمول جمعیت بالایی در بیمارستان بستری هستند پس از زلزله دیوارهای بیمارستان نیز ترک هایی برداشت و از سوی دیگر تعداد بالایی مصدوم برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده بودند.

وی در ادامه اظهار کرد: خیلی از مردم نیز وحشت زده شده و استرس بالایی داشتند اما خوش بختانه تمام تیم پزشکی در بیمارستان حاضر شدند حتی پزشکانی که در منزل بودند خود را به بیمارستان رساندند. شدت زلزله بسیار شدید و به طوری بود که سرپا ایستادن مشکل بود.

نماینده مردم سراب در مجلس تصریح کرد: زلزله خساراتی به روستاها وارد کرد اما خوش بختانه در شهرستان سراب تلفات انسانی نداشتیم. تعدادی از افراد مصدوم شدند که خوش بختانه خدمات پزشکی از همان ابتدا به آنان ارائه شد و اکنون تحت درمان هستند. در زلزله تلفات دامی مقداری بالا بود. بعضی از طویله ها که گلی بودند فروریخته و تعدادی از دام ها تلف شدند. خسارت وارده به ساختمان ها نیز بالا بود. دیوار اکثر خانه‌ها ترک برداشته و یا بخشی از آنان فروریخته است.

وی در ادامه تاکید کرد: از آنجا که سراب نیز سردسیر است باید هرچه سریع تر چاره‌ای اندیشیده شود. تعدادی از دام ها نیز زیر آوار مانده‌اند که عملیات برای نجات آنان آغاز شده است. بر اساس آمار اولیه ۲۵ مورد ترکیدگی لوله گاز داشتیم که خوش بختانه همگی مرتفع شده اند. برق در تعدادی از روستاها قطع بود اما بر اساس آماری که اکنون به من رسیده است برق در تمامی روستاها وصل شده است.

وی افزود: در ابتدا استرس شدیدی به مردم وارد شد اما اکنون وضعیت تحت کنترل است و بنده از تمام مسئولین استانی و پرسنل بخشداری و تیم پزشکی استان برای خدمت رسانی به مردم تشکر می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =