کد خبر : 191029
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
-

توضیحاتی درباره فعالیت واحدهای پیام‌نور شهرهای زلزله‌زده

توضیحاتی درباره فعالیت واحدهای پیام‌نور شهرهای زلزله‌زده

به گزارش قائم آنلاین، طبق توضیحات ارائه شده، دانشگاه پیام نور تعداد ۲۹ واحد آموزشی در آذربایجان شرقی و شهرهای مختلف آن دارد که کانون زلزله بودند و خوشبختانه هیچ خسارتی به واحدهای دانشگاه در این دو استان وارد نشده است. طبق اظهارات مسئولان این دانشگاه، به دنبال پیگیری های انجام شده، گزارشی از خسارت

به گزارش قائم آنلاین، طبق توضیحات ارائه شده، دانشگاه پیام نور تعداد ۲۹ واحد آموزشی در آذربایجان شرقی و شهرهای مختلف آن دارد که کانون زلزله بودند و خوشبختانه هیچ خسارتی به واحدهای دانشگاه در این دو استان وارد نشده است.

طبق اظهارات مسئولان این دانشگاه، به دنبال پیگیری های انجام شده، گزارشی از خسارت ناشی از زلزله شب گذشته در هیچ کدام از واحدهای دانشگاه حتی در شهرهایی که کانون زلزله بودند، دریافت نشده و بر اثر زلزله شب گذشته،  ساختمان های واحدهای دانشگاه پیام نور دچار لرزش شدند و اگرچه این موضوع کمی موجب نگرانی بین دانشجویان شد اما حتی در واحدهایی که کانون زلزله بودند خسارتی ایجاد نشد.

تمامی کلاس‌های درسی و آموزشی واحدهای دانشگاه پیام نور دو استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی فردا شنبه دایر است و تاکنون تصمیمی مبنی بر تعطیلی واحدهای این دانشگاه صورت نگرفته و اگر هم تصمیم جدیدی اتخاذ شود از طرف رییس واحد استانی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =