کد خبر : 190863
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
-

فینالیست‌های چوگان قهرمانی کشور مشخص شدند

فینالیست‌های چوگان قهرمانی کشور مشخص شدند

به گزارش قائم آنلاین، تیم‌های چوگان البرز، اصفهان، نیروی زمینی ارتش، ناجا، تهران و قزوین در دومین دوره رقابت‌های چوگان قهرمانی کشور (جام ورزش) به مصاف یکدیگر رفتند. در نخستین دیدار امروز ( پنج‌شنبه) چوگان بازان تهران در دو چوکه مقابل تیم ناجا قرار گرفتند که موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱.۵ تیم ناجا

به گزارش قائم آنلاین، تیم‌های چوگان البرز، اصفهان، نیروی زمینی ارتش، ناجا، تهران و قزوین در دومین دوره رقابت‌های چوگان قهرمانی کشور (جام ورزش) به مصاف یکدیگر رفتند.

در نخستین دیدار امروز ( پنج‌شنبه) چوگان بازان تهران در دو چوکه مقابل تیم ناجا قرار گرفتند که موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱.۵ تیم ناجا را از پیش‌رو بردارند.

در دومین دیدار امروز تیم ناجا به مصاف قزوین رفت و با نتیجه ۵ بر صفر از سد چوگان بازان قزوینی گذشت.

تیم تهران با یک پیروزی از نخستین بازی، این بار برابر قزوین قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۱.۵ این تیم را مجددا مغلوب کرد تا بدین ترتیب وضعیت گروه الف با صعود تیم تهران به فینال مشخص شود.

در گروه ب این بازی‌ها نیز اصفهان برابر البرز با نتیجه ۱.۵ بر ۱ پیروز میدان شد و در دیدار دوم ذوالفقار نیروی زمینی ارتش نیز کانون چوگان البرز را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست داد.

در دیدار پایانی این گروه نیز اصفهان برابر نزاجا با نتیجه ۵ بر ۱.۵ مغلوب شد که با پایان این دیدار نیروی زمینی ارتش به عنوان تیم فینالیست فردا برابر تیم تهران صف‌آرایی خواهد کرد.

دیدار رده‌بندی نیز بین تیم‌های اصفهان و ناجا برگزار خواهد شد.

مسعود مظفری، چوگان باز تیم ذوالفقار در دیدار پایانی امروز برابر اصفهان دچار مصدومیت شد که پس از اقدامات اولیه کادر پزشکی به بیمارستان اعزام شد و حال وی مساعد گزارش شده است.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال دومین دوره مسابقات چوگان قهرمانی کشور (جام ورزش) فردا ۱۷ آبان‌ماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

این مسابقات راس ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر با دیدار رده‌بندی آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =