کد خبر : 190723
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

رضایی: تنها برای قهرمانی در کشتی جهانی ناشنوایان شرکت خواهیم کرد

رضایی: تنها برای قهرمانی در کشتی جهانی ناشنوایان شرکت خواهیم کرد

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا رضایی در گفت‌وگو ، درباره وضعیت تیم کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی اظهار کرد: مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان خرداد سال آینده در ترکیه برگزار می شود که برای اعزام تیم قوی و خوب به این مسابقات تصمیم داریم ماه آینده اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا رضایی در گفت‌وگو ، درباره وضعیت تیم کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی اظهار کرد: مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان خرداد سال آینده در ترکیه برگزار می شود که برای اعزام تیم قوی و خوب به این مسابقات تصمیم داریم ماه آینده اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم تا شرایط تیم کشتی ناشنوایان را در تمام رده‌های سنی مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی گفت: بعد از شناسایی کشتی‌گیران برتر از دل مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دو اردو تا پایان سال برای تیم ملی کشتی ناشنوایان در تمام رده‌های سنی برگزار خواهیم کرد که البته این اردوها در سال آینده تا زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.

رییس انجمن کشتی ناشنوایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که کشتی ناشنوایان یکی از تیم‌های مدعی در دنیاست، سعی ما بر این است که پس از ارزیابی سطح مسابقات قهرمانی کشور و با نظر کادر فنی، برنامه آماده‌سازی تیم را برای حضور در مسابقات جهانی تنظیم و اجرا کنیم. البته هنوز شناخت کافی از این تیم نداریم و بعد از انتخابی تیم ملی کادر فنی بهتر می‌تواند شرایط تیم را مورد ارزیابی قرار دهد.

رضایی پیرامون این پرسش که آیا برای آماده‌سازی بهتر تیم تورنمنت برون مرزی نیز پیش بینی شده است یا خیر؟ افزود: تصور می‌کنم با برگزاری اردوهای داخلی بتوانیم تیم خوبی را عازم مسابقات جهانی ترکیه کنیم. به هر صورت بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مشخص می‌شود که تیم نیاز به حضور در اردوی برون مرزی دارد یا خیر؟ اگر این نیاز احساس شود در آن صورت تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در جهانی ترکیه دارید، اظهار کرد: کشتی ناشنوایان یکی از تیم های مدعی در دنیاست و تنها برای کسب سکوی قهرمانی در مسابقات جهانی ترکیه شرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 3 =