کد خبر : 190788
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

تمامی فتنه منطقه از آمریکا است

تمامی فتنه منطقه از آمریکا است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی صبح امروز در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مجتمع اهل بیت ساری با اشاره به استعفای آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران به دلیل کسالت اظهار کرد: آرزوی سلامتی برای آیت‌الله طبرسی داریم و ایشان هیچ چیزی برای خود در این دوران

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی صبح امروز در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مجتمع اهل بیت ساری با اشاره به استعفای آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران به دلیل کسالت اظهار کرد: آرزوی سلامتی برای آیت‌الله طبرسی داریم و ایشان هیچ چیزی برای خود در این دوران طولانی در دنیا ذخیره نکرد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام لائینی چهره شناخته شده استان مازندران است، افزود: ایشان شخصیتی فاضل، درس‌خوانده و با تقوا است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه به بنده گفته شد استان مازندران حدود ۶ هزار طلبه در قم دارد که این رقم بسیار بالا و قابل توجه است، تصریح کرد: این نشان دهنده این است که مردم مازندران بسیار به مسائل دینی معتقد هستند.

محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما از موشک‌های تولید کردند، بسیار توانمند هستند، تصریح کرد: تمامی نقاط رژیم صهیونیستی زیر برد موشک‌های ایران اسلامی قرار دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه موشک‌های ما نقطه‌زن است و کمتر از یک متر خطا دارد، خاطرنشان کرد: دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی هراس دارد و با مذاکره و بهانه‌گیری می‌خواهد توان نظامی ایران اسلامی را کاهش دهد.

محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه خواسته‌های آمریکا تمامی ندارد و هر دفعه بهانه‌های جدید می‌آورند، عنوان کرد: آمریکا در مذاکره با کره شمالی به یکدیگر علاقه نشان دادند اما آمریکا هیچ یک از تحریم‌های خود را بر نداشت پس این کشور قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه تمامی فتنه منطقه از آمریکا است، گفت: آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه دولت آمریکا به جرم نژادپرستی مسلمانان را قتل و عام می‌کند، افزود: پرونده آمریکا در جهان سیاه است؛ این کشور انسان‌های بی‌گناه بسیاری را در جهان کشته است.

محمدی‌گلپایگانی با دعوت از همه مردم برای شرکت در نمازهای جمعه سراسر کشور، گفت: مردم مازندران مومن و ولایتمدار هستند.

وی در پایان گفت: قبل از سفر بنده به مازندران مقام معظم رهبری به بنده فرمودند سلام بنده را به مردم دیار علویان برسانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − چهار =