کد خبر : 190748
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
-

بابلسر میزبان رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور

بابلسر میزبان رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور

به گزارش قائم آنلاین، یاسر ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو ، از برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندو کشور در بابلسر خبر داد و اظهار کرد: مسابقات تکواندو نوجوانان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۵۷۰ ورزشکار و کادر اجرایی از سراسر ایران به مدت چهار روز در بخش پسران از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ آبان و در

به گزارش قائم آنلاین، یاسر ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو ، از برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندو کشور در بابلسر خبر داد و اظهار کرد: مسابقات تکواندو نوجوانان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۵۷۰ ورزشکار و کادر اجرایی از سراسر ایران به مدت چهار روز در بخش پسران از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ آبان و در بخش دختران از ۱۸ تا ۲۰ آبان در بابلسر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور مسئولان ارشد استان و همچنین سفیر کره جنوبی همراه خواهد بود خاطرنشان کرد: مراسم ویژه این رقابت‌ها در روز شنبه همزمان با اختتامیه رقابت‌های پسران و افتتاحیه مسابقات دختران در سالن ورزشی شهیدان نوبخت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر تصریح کرد: باتوجه به اینکه یکی از قطب‌های ورزش مازندران در زمینه‌های قهرمانی و همگانی بابلسر بوده و همچنین از امکانات و ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، این میزبانی به بابلسر داده شد.

ابراهیم‌زاده افزود: با حضور قهرمانان و مدال‌آوران کشور در این مسابقات، ورزش شهرستان تجربه خوبی را کسب می‌کند و موجب تقویت سیستم آموزشی تکواندو می‌شود که نقش به‌سزایی در توسعه ورزش بابلسر دارد.

وی خاطرنشان کرد: بابلسر در طول سال میزبانی بیش از ۵۰ درصد از اردوهای تیم‌های ملی که در مازندران برگزار می‌شود را به عهده می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + سه =