کد خبر : 190786
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

آیین معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران

آیین معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، جلسه شورای اداری استان مازندران و آیین معارفه آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران با حضور حجت‌الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در مجتمع اهل بیت ساری برگزار شد. در این آیین ائمه جمعه استان، استاندار مازندران

به گزارش قائم آنلاین، جلسه شورای اداری استان مازندران و آیین معارفه آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران با حضور حجت‌الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در مجتمع اهل بیت ساری برگزار شد.

در این آیین ائمه جمعه استان، استاندار مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور دارند؛ همچنین پیش از شروع مراسم سالن همایش مجتمع اهل بیت محل برگزاری مراسم معارفه به صورت کامل پر شده بود و بسیاری از مسؤولان  و مهمان در بیرون و داخل سالن، مراسم را به صورت ایستاده دنبال می‌کنند.

۰۹:۴۸| نیازمند دستور رهبری برای آزادسازی سواحل دریای مازندران هستیم

استاندار مازندران با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد از سواحل مازندران در دسترس مردم است، گفت: در برخی از موارد نیازمند دستور تاکیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزادسازی سواحل دریای مازندران هستیم.

۱۰:۲۲| نقش روحانیت در وفاق مازندران باشکوه بوده است

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه علویان مازندران از تاریخ انقلابی اسلامی تاکنون ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کردند، افزود: طی این دوران ۴۰ساله نقش روحانیت مازندران در وفاق استان باشکوه بوده است.

۱۰:۲۴| برگزاری نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه کشور/ مازندران نماد ولایتمداری است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه برگزار می‌شود.

۱۰:۳۳| تمامی فتنه منطقه از آمریکا است/ حجت‌الاسلام لائینی شخصیتی فاضل و با تقوا است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه حجت‌الاسلام لائینی چهره شناخته شده استان مازندران است، گفت: ایشان شخصیتی فاضل، درس‌خوانده و با تقوا است.

*حین سخنرانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، شعار مرگ بر آمریکا نیز از سوی مهمانان در سالن طنین‌انداز شد.

۱۰:۳۸| مجمع نمایندگان مازندران حمایت خود را از آیت‌الله لائینی اعلام می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: مجمع نمایندگان مازندران حمایت خود را از آیت‌الله محمدی‌لائینی اعلام می‌کند و برای همکاری و تعامل استان تلاش خواهیم کرد.

۱۱:۰۱| ابلاغ حکم مقام معظم رهبری به آیتالله لائینی

دقایق قبل حکم مقام معظم رهبری به آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده جدید ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری ابلاغ شده است.

۱۱:۰۹| لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه جای استان را به یک شکل می‌بینم، خاطرنشان کرد: بنده با توجه به جایگاهی که دارم در کنار مستضعفان خواهم بود.

به گزارش حین سخنرانی نماینده جدید ولی فقیه در مازندران حضار با تکبیر سخنان وی را تایید کردند و به حکم رهبری در این انتصاب لبیک گفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − دو =