کد خبر : 190805
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

آمریکا تامین نیروهای امنیتی فلسطین را به تل‌آویو واگذار کرد

آمریکا تامین نیروهای امنیتی فلسطین را به تل‌آویو واگذار کرد

به گزارش قائم آنلاین، پایگاه خبری آمریکایی آکسیوس گزارش داد، وزارت خارجه آمریکا شش ماه پیش متوجه شد ۱۲ میلیون دلار کمک به نیروهای امنیتی فلسطین در قالب کاهش تدریجی تمام کمک‌های دولت ترامپ به فلسطینیان، نه تنها قطع نشده بلکه هرگز هم به دست آن‌ها نرسیده است. وزارت خارجه آمریکا زمانی در جریان قرار

به گزارش قائم آنلاین، پایگاه خبری آمریکایی آکسیوس گزارش داد، وزارت خارجه آمریکا شش ماه پیش متوجه شد ۱۲ میلیون دلار کمک به نیروهای امنیتی فلسطین در قالب کاهش تدریجی تمام کمک‌های دولت ترامپ به فلسطینیان، نه تنها قطع نشده بلکه هرگز هم به دست آن‌ها نرسیده است.

وزارت خارجه آمریکا زمانی در جریان قرار گرفت که رون درمر، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و دیگر مقام‌های اسرائیلی به همتایان آمریکایی خودشان گفتند که قصد دارند این اعتبارات را برای کمک به نیروهای امنیتی فلسطین که در کنار اسرائیلی‌ها در کرانه باختری کار می‌کنند، منتقل کنند.

این وزارتخانه آمریکا اعلام کرد، با توجه به سیاست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر کاهش چنین اعتبارهایی، تصمیم مذکور باید از سوی او تعیین تکلیف شود. براساس گزارش آکسیوس، ترامپ قانع نشد. او به مشاورانش گفت: اگر این مساله تا این حد برای نتانیاهو مهم است، خودش ۱۲ میلیون دلار به فلسطینی‌ها پرداخت کند.

چنین مبلغی هرگز منتقل نشد. دولت ترامپ به تدریج ظرف دو سال گذشته تمام اعتبارها برای فلسطینیان را قطع کرد و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نقشی مهمی در ترغیب او به انجام این کار ایفا کرده است. دولت نتانیاهو از ترامپ خواست تا کمک در قالب آنروا را متوقف کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + بیست =