کد خبر : 190504
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
-

غلامی: استراماچونی پشت تیم ایستاده است

غلامی: استراماچونی پشت تیم ایستاده است

به گزارش قائم آنلاین، عارف غلامی مدافع استقلال پس از برتری ۵ گله این تیم برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تهدیدهای استراماچونی مبنی بر کناره‌گیری از استقلال به دلیل مشکلات مالی اظهار کرد: من صحبت‌های ایشان را نشنیده‌ام اما اگر گفته‌اند که پولی نگرفته‌ایم درست گفته‌اند. باید به صحبت‌های

به گزارش قائم آنلاین، عارف غلامی مدافع استقلال پس از برتری ۵ گله این تیم برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تهدیدهای استراماچونی مبنی بر کناره‌گیری از استقلال به دلیل مشکلات مالی اظهار کرد: من صحبت‌های ایشان را نشنیده‌ام اما اگر گفته‌اند که پولی نگرفته‌ایم درست گفته‌اند. باید به صحبت‌های او احترام گذاشت زیرا شرایط او به نفع استقلال است.

وی ادامه داد: او پشت تیم ایستاده و قابل احترام است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شوند.

غلامی در خصوص احتمال دعوتش به تیم ملی تصریح کرد: این اتفاق خوبی است که وحید هاشمیان و ویلموتس بازی‌های ما را از نزدیک نگاه می‌کند. خوشحالم که درخششم به چشم آمد و من هم زمزمه‌هایی از دعوتم به تیم ملی شنیده‌ام. البته اکنون بازیکن تیم ملی امید هستم و این تیم هم شرایط خاصی دارد و هدف صعود به المپیک پس از سال‌ها است. اگر چنین خبری باشد، مربیان تیم ملی باید مصاحبه کنند. آرزوی شخصی من این است که برای تیم ملی بزرگسالان بازی کنم و باتوجه به شنیده‌هایم، احتمالش زیاد است. اگر این اتفاق بیفتد، هیچ چیزی تمام نشده و من برای بقیه اهدافم تلاش می‌کنم.

مدافع استقلال در پایان در خصوص لقبی که استراماچونی به او داده توضیح داد: او در تمرینات لقب کاناوارو را به من داد که باعث افتخار من است و این کار من را سخت‌تر می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 11 =