کد خبر : 190209
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) برابر استکبار جهانی است

۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) برابر استکبار جهانی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز ۱۳ آبان شهرستان نکا با اشاره به گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی مردم ایران، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در مسیر انقلاب و اسلام ثابت قدم‌تر از گذشته گام برداشته و هر روز استوارتر از قبل به راه خود ادامه

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز ۱۳ آبان شهرستان نکا با اشاره به گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی مردم ایران، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در مسیر انقلاب و اسلام ثابت قدم‌تر از گذشته گام برداشته و هر روز استوارتر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد.

وی پایداری و موفقیت انقلاب اسلامی را هر روز بیشتر و بهتر از قبل توصیف کرد و افزود: باید برای فهم اهمیت روز ۱۳ آبان به وقایع پیش از انقلاب اسلامی بازگردیم که در آن روزها نیز دانش‌آموزان همگام با سایر مردم در صحنه حضور داشته و در برابر دشمنان و غارتگران مملکت و جامعه قد علم کردند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا با بیان اینکه دانش‌آموزان ما در آن زمان با خون خود سد راه غارتگران کشور شدند و همین امر این روز را ماندگار ساخت، خاطرنشان کرد: همچنین در ۱۳ آبان امام راحل قبل از انقلاب تبعید شد چراکه امام در آن روزها با تمام وجود خود برابر طاغوت زمان که در ظاهر شاه امام در باطن آمریکا بود قد علم کرد و ایستاد.

این مسئول به مقایسه ایران و آمریکای امروز نسبت به ۴۰ سال قبل پرداخت و اضافه کرد: ۴۰ سال قبل آمریکا ابر قدرت جهانی بود و ایران حرفی برای گفتن نداشت اما امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال، ایران در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی ترقی و رشد یافته و برای خود در جهان حرفی برای گفتن دارد اما آمریکا روز به روز به سمت افت و افتضاح می‌رود.

وی گفت: دلیل آنچه امروز داریم و به آن می‌بالیم از مردم همیشه در صحنه است که همواره همراه و فداکار بوده و جان، مال و شهید دادند و این مردم بوده‌اند که توانستند این مسیر را تا اینجا سرفرازانه در برابر دشمن به پیش ببرند.

سهرابی تصریح کرد: این مردم با حضور و ایستادگی خود نشان دادند که اعتقاد و جهت اصلی آن‌ها نظام است بدین معنی که اسلام، قرآن و مکتب خود را دوست دارند و بر حسب اعتقاد خود در این مسیر قرص و محکم حرکت می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر این آنچه مهمتر بوده و دشمنان در برابر آن در هر زمینه‌ای چه اقتصادی و تحریم‌ها نیز زانو خواهند زد، حرکت در مسیری است که رهبریت انقلاب اسلامی در پیش گرفته و همه باید علاوه بر حرف و شعار در عمل نیز آنگونه که رهبر انقلاب مسیر را تعیین می‌کند حرکت کنیم که در این صورت می‌توان در برابر آمریکای جنایتکار قد علم کرد.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا تأکید کرد: فداکاری مردم در جای خود مهم است اما عمل به رهنمودهای رهبری بسیار مهم است چراکه رهبر انقلاب فرمود که با این دشمنان که به هیچ وعده خود چه در قبال ایران چه کشورهای دیگر عمل نمی‌کنند مذاکره معنایی ندارد.

وی بیان کرد: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و به همه مستکبران اعلام می‌کنیم که همه ما ایستاده‌ایم و تا پیروزی نهایی خواهیم ایستاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + یازده =