کد خبر : 190144
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
-

پرداخت بیش از ۱۵۰۰ فقره تسهیلات به مردم ماژین

پرداخت بیش از ۱۵۰۰ فقره تسهیلات به مردم ماژین

به گزارش قائم آنلاین، «رضا اسماعیلی» در گفت و گو ، اظهار کرد: در بخش ماژین واحدهای دارای چند خانوار، واحدهای خالی از سکنه‌ای که متقاضی تمایل به تخریب یا تعمیر آن داشته و حتی واحدهای قدیمی و مخروبه که مالک آنها قصد نوسازی داشته ، از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند. وی به خدمات انجام

به گزارش قائم آنلاین، «رضا اسماعیلی» در گفت و گو ، اظهار کرد: در بخش ماژین واحدهای دارای چند خانوار، واحدهای خالی از سکنه‌ای که متقاضی تمایل به تخریب یا تعمیر آن داشته و حتی واحدهای قدیمی و مخروبه که مالک آنها قصد نوسازی داشته ، از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی به خدمات انجام شده در بخش ماژین اشاره و تصریح کرد: تاکنون مبلغ ۲۶ میلیارد تومان وام قرض الحسنه و ۴ میلیارد تومان بلاعوض به مردم بخش ماژین پرداخت شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: تعداد تسهیلات پرداختی ۱۵۴۸ فقره شامل ۳۸۰ واحد احداثی، ۷۹۹ واحد تعمیری و ۳۸۹ فقره تسهیلات معیشتی به اهالی این بخش پرداخت بوده است.

اسماعیلی، ارائه نقشه و پروانه ساختمانی و نظارت رایگان به ۳۸۰ واحد شهری و روستایی را از دیگر خدمات این بنیاد عنوان کرد و گفت: ۱۲۱۸ تن سیمان رایگان معادل ۲۴ هزارو ۳۶۰ کیسه از دیگر کمک‌های صورت گرفته به مردم بخش ماژین بوده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در مرحله اول، تعداد ۲۴ نفر برای اخذ تسهیلات احداثی در شهر ماژین به بانک معرفی شده‌اند که به دلیل عدم پیگیری و یا تخریب واحد قبلی از سوی متقاضیان تنها ۲ نفر حاضر به دریافت وام شدند، ادامه داد: در مرحله دوم نیز تعداد ۴۰ نفر از شهر ماژین جهت وام احداثی به بانکهای عامل معرفی شده اند که در حال دریافت پروانه و شروع ساخت هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: با هماهنگی شورای شهر و شهردار ماژین و با نظر مساعد مدیرکل بنیاد مسکن تعداد ۳۰ فقره وام احداثی دیگر که حاضر به رعایت ضوابط شهرداری و اصول فنی شدند در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه در شهر ماژین نیز تعداد ۳۵۴ وام تعمیری پرداخت شده است، تصریح کرد: بنیاد مسکن استان مساعدت زیادی در بخش ماژین داشته به گونه‌ای که در بسیاری از موارد تسهیلاتی علاوه بر خانوارهای اصلی به خانوارهای فرعی که در ساختمان سکونت داشته‌اند کرده است.

وی تصریح کرد: برای کمک به اهالی این منطقه، ارزیابی‌ها بر اساس فرسودگی و خسارات سیل و جهت بهره‌مندی اهالی از تسهیلات و کمک بلاعوض سیل در دستور کار قرار گرفته است.

سیل فروردین امسال خسارت‌های زیادی را به بخش ماژین وارد کرد.

بخش ماژین از توابع دره‌شهر از دو دهستان «کولکنی» و «ماژین» تشکیل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 12 =