کد خبر : 190289
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
-

ایران امروز درگیر یک جنگ ترکیبی با آمریکاست

ایران امروز درگیر یک جنگ ترکیبی با آمریکاست

به گزارش قائم آنلاین، حسین محمدرضایی در جمع راهپیمایای ۱۳ آبان در شهرستان جویبار با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران مربوط به بعد از انقلاب اسلامی نیست گفت: عده‌ای به غلط تفسیر می‌کنند که آمریکا فقط به دلیل انقلاب اسلامی ایران در تقابل با ملت و حکومت جمهوری اسلامی است ولی این درحالی است

به گزارش قائم آنلاین، حسین محمدرضایی در جمع راهپیمایای ۱۳ آبان در شهرستان جویبار با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران مربوط به بعد از انقلاب اسلامی نیست گفت: عده‌ای به غلط تفسیر می‌کنند که آمریکا فقط به دلیل انقلاب اسلامی ایران در تقابل با ملت و حکومت جمهوری اسلامی است ولی این درحالی است که آمریکایی‌ها از دهه ۲۰ در ایران حضور دارند.

وی افزود: طراحی کودتا علیه دولت مصدق، تشکیل ساواک و حضور ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ارتش ایران قبل از انقلاب گواه بر حضور و دخالت و دست‌اندازی آمریکا علیه کشور ایران است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: این آمریکایی‌ها بودند که باید می‌گفتند چه کسی در چه پست و مقامی باشد یا اینکه رزمایش نظامی چه زمانی برگزار شود و به عبارت کلی می‌توان گفت آمریکایی‌ها تصمیم‌گیرنده در کشور ما بودند.

رضایی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی، دشمنی آمریکا با ایران بیشتر شد اظهار کرد: در حالی که سفارت آمریکا باید به امور دیپلماتیک می‌پرداخت اما مکانی برای جاسوسی شد.
وی بااشاره به اینکه امروز ایران درگیر یک جنگ ترکیبی با آمریکا است گفت: امروز ایران در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فضای مجازی، فرهنگی، خانواده و… با آمریکا در تقابل است ولی عده‌ای در داخل این جنگ را انکار می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: استکبار از زمان صدر اسلام نیز به دنبال جدا کردن مردم از دین و ایمان اسلامی است و امروز آمریکا در حال انجام همین کار است.

رضایی خاطرنشان کرد: ما در عرصه نظامی پیشرفت خوبی داشته‌ایم ولی در عرصه‌های دیگر دچار نقطه ضعف هستیم و دشمن نیز از همین نقاط علیه ما استفاده می‌کند.

وی تأکید کرد: باید بر تکیه بر توان داخلی و جوان نقاط ضعف رو به نقاط قوت تبدیل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز قدرت صرفاً داشتن جنگ‌افزارهای نظامی نیست بلکه امروز قدرت چندوجهی است.

رضایی اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش اقتصاد کشور دانست و افزود: مردم، مسئولین و تولیدکنندگان باید در کنار یکدیگر اقتصاد کشور را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال ترویج برده داری مدرن در کشور ما هستند گفت: آمریکا بر روی خانواده، فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران دست گذاشته و می‌خواهد برده‌داری مدرن را در کشورمان اجرایی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =