کد خبر : 190303
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
-

اکتان بنزین چیست و چگونه عمل می‌کند؟

اکتان بنزین چیست و چگونه عمل می‌کند؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام کارکالا، انفجار غیرمجاز سوخت به دلیل فشار مخلوط هوا یا سوخت در محفظه احتراق اتفاق می‌افتد. به‌طور معمول و مجاز (جرقه شمع خودرو) شعله آتش احتراق از مرکز منشأ می‌گیرد ولی در انفجار غیرمجاز، شارژ نه‌تنها در مرکز جرقه، بلکه در نقاط داغ داخل محفظه احتراق انجام می‌شود؛ و

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام کارکالا، انفجار غیرمجاز سوخت به دلیل فشار مخلوط هوا یا سوخت در محفظه احتراق اتفاق می‌افتد. به‌طور معمول و مجاز (جرقه شمع خودرو) شعله آتش احتراق از مرکز منشأ می‌گیرد ولی در انفجار غیرمجاز، شارژ نه‌تنها در مرکز جرقه، بلکه در نقاط داغ داخل محفظه احتراق انجام می‌شود؛ و همین موضوع باعث ایجاد شعاع ناهموار می‌شود که ناشی از افزایش ناگهانی فشار احتراق است که می‌تواند به یک پیستون که هنوز کورس کامل را طی نکرده و اصطلاحاً به نقطه مرگ نرسیده آسیب جدی وارد کند.

شما می‌توانید بهترین نوع مکمل اکتان بنزین را با قیمت عالی و کیفیت مطمئن از سایت کارکالا خریداری کنید. جهت مشاهده لطفا به سایت کارکالا مراجعه کنید.

برای جلوگیری از انفجار غیرمجاز، موتورهای با سنسور ضربه‌گیر، زمان جرقه در شروع ضربه زدن / انفجار را کاهش می‌دهند. هنگامی‌که زمان جرقه زدن عقب می‌افتد یا غنی‌سازی مخلوط هوا و سوخت را کاهش می‌دهد در نهایت قدرت خروجی را کاهش می‌دهد. به همین دلیل افزایش اکتان باعث افزایش اسب بخار می‌شود. از آنجا که آستانه لغزش موتور به‌طور موثر با سوخت‌های اکتان افزایش می‌یابد، زمان جرقه نیز عقب نمی‌ماند و این اجازه را می‌دهد تا احتراق به‌صورت کامل رخ دهد به‌گونه‌ای که از تمام نیروی موتور بتواند بهره ببرد.

سایت کارکالا با ارائه بهترین مکمل‌های اکتان بنزین با کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − سیزده =