کد خبر : 190217
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

به گزارش قائم آنلاین، هفتمین “همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات” چهارم دی‌ماه ۱۳۹۸ از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، با رویکرد میان رشته‌ای و با شعار «ارزش‌آفرینی کسب وکارهای تعاملی و پلتفرم‌ها» برگزار خواهد شد. آخرین مهلت ارسال آثار و مقالات به این همایش، ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸ بوده و زمان اعلام

به گزارش قائم آنلاین، هفتمین “همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات” چهارم دی‌ماه ۱۳۹۸ از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، با رویکرد میان رشته‌ای و با شعار «ارزش‌آفرینی کسب وکارهای تعاملی و پلتفرم‌ها» برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار و مقالات به این همایش، ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸ بوده و زمان اعلام نتایج اولیه آذر ماه ۱۳۹۸ خواهد بود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در همایش می‌توانند به وب‌سایت همایش itmanc.irandoc.ac.ir مراجعه کنند.

اعطای “جایزه ملی فاب” به برگزیدگان

پرویز شهریاری، معاون پژوهش و آموزش پژوهشگاه ایرانداک در این خصوص اظهار کرد: معرفی دستاوردهای برگزیده در قالب محصولات و مقالات در حوزه‌های مختلف علوم و فناوری اطلاعات و برقراری ارتباط و پیوند کاری میان صاحب‌نظران و محققان در حوزه فناوری اطلاعات و زمینه‌های مرتبط، ازجمله مهم‌ترین اهداف این همایش است.

وی افزود: در قالب این همایش جوایز ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر)، مبفا (مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت­‌های تحول آفرین به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، زمان برگزاری “هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات”، ۴ دی ۱۳۹۸ است و محل برگزاری آن مرکز همایش‌های وزارت کشور خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + سیزده =