کد خبر : 189838
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۲۰
-

بارش باران سیل‌آسا در شرق مازندران

بارش باران سیل‌آسا در شرق مازندران

به گزارش قائم آنلاین، بارش شدید باران كه از نیمه شب گذشته در مازندران شروع شده است سبب آبگرفتگی سطح خیابان ها و معابر عمومی و ایجاد اختلال در آمد و شد شهروندان شده است. اهالی مازندران از نیمه شب گذشته شاهد وزش باد و بارش باران بیشتر شهرهای استان بوده است و بارندگی در

به گزارش قائم آنلاین، بارش شدید باران كه از نیمه شب گذشته در مازندران شروع شده است سبب آبگرفتگی سطح خیابان ها و معابر عمومی و ایجاد اختلال در آمد و شد شهروندان شده است.
اهالی مازندران از نیمه شب گذشته شاهد وزش باد و بارش باران بیشتر شهرهای استان بوده است و بارندگی در برخی شهرها هنوز هم ادامه دارد.

بارندگی رگباری همراه با رعد و برق ابتدا از شرق مازندران شروع شد اما در كمتر از دو ساعت به مناطق مركزی و شرق استان رسید.

شدت باران كه هنوز ادامه دارد و بر اساس پیش بینی هواشناسی تا ظهر  امروز یکشنبه میهمان مازندران خواهد بود، به حدی بود كه در همان دقایق اولیه باعث ایجاد سیلاب شد، جوی های خیابان ها و معابر شهری و روستایی را سرریز كرد و با پر كردن مسیرهای آبرو در حاشیه جاده های بین شهری، باعث ایجاد استخرهای موقت شد.

به خاطر انباشت آب در بعضی قسمت های جاده های اصلی بین شهری، باعث كندی تردد، انباشت ترافیك و كاهش دید رانندگان شده است.

هواشناسی مازندران از روزهای گذشته نسبت به پیامدهای این بارندگی شدید که آبگرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای به ویژه شهر‌های مرکزی و شرقی شامل ساری، نکا، میاندورود و گلوگاه هشدار داده بود و دستگاههای امدادی استان هم به حالت آماده باش در آمده بودند.

به گفته رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: افزایش حجم آب رودخانه‌ها و بارش برف در مناطق کوهستانی هم از شب گذشته تا ظهر امروز روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه در مازندران پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، بر اثر این بارندگی زیر گذر سارو «محور بهشهر – خلیل شهر» بر اثر بارندگی شدید دیشب بسته شد.

*مدارس گلوگاه تعطیل شد

به گفته بابائی مدیر آموزش و پرورش گلوگاه، مدارس این شهرستان امروز یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸ بدلیل بارش شدید باران و  آبگرفتگی معابر تعطیل شد.

با جاری شدن سیل محور گلوگاه به بهشهر عبور روستای تیله نو بسته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =