کد خبر : 189909
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

ارتش سوریه استقرار خود در شمال را ادامه می‌دهد

ارتش سوریه استقرار خود در شمال را ادامه می‌دهد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه مواضع خود را در حومه شمالی و شرقی استان حسکه تقویت کرده و برای مقابله با هرگونه تجاوز از سوی نیروهای ترکیه و حفاظت از اهالی در برابر اقدامات تروریستی آماده می شوند. یگان‌های ارتش حاضر در حومه شمالی تل تمر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه مواضع خود را در حومه شمالی و شرقی استان حسکه تقویت کرده و برای مقابله با هرگونه تجاوز از سوی نیروهای ترکیه و حفاظت از اهالی در برابر اقدامات تروریستی آماده می شوند.

یگان‌های ارتش حاضر در حومه شمالی تل تمر مواضع خود را برای مقابله با هرگونه تجاوز ترکیه تقویت کرده و در محور کشیده شده در ۶۰ کیلومتر از روستای الغیبش تا روستای الواسطه مستقر شدند.

منابع میدانی در شمال و شرق شهرک تل تمر به خبرنگار سانا اعلام کردند: ارتش مواضع خود را در روستای ام الکیف شمال غرب تل تمر و روستای خشم زرکان در شمال این شهرک و روستای مجیبره زرکان در جاده تل تمر القامشلی را تقویت کرد.

منابع تاکید کرند: یگان‌های ارتش همچنان دامنه استقرار خود تا مرزهای سوریه و ترکیه را گسترش می‌دهند.

نیروهای ارتش حاضر در این مناطق ضمن اعلام آمادگی خود برای دفاع از اهالی و مقابله با هرگونه تجاوز به سوریه تاکید کردند که برای انجام وظایف ملی و اخلاقی خود آنجا حضور دارند.

منابع اهلی از شهرک تل تمر اعلام کردند که با حضور ارتش سوریه و برافراشتن پرچم سوریه در بسیاری از روستاها و مواضع، بسیاری از اهالی به منازل خود بازگشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 14 =