کد خبر : 189898
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
-

آرژانتین و اسپانیا در میان ۱۶ تیم برتر جام جهانی زیر ۱۷ سال

آرژانتین و اسپانیا در میان ۱۶ تیم برتر جام جهانی زیر ۱۷ سال

به گزارش قائم آنلاین، بازی‌های هفته آخر مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال برزیل شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز پیگیری شد و چهره دو تیم دیگر راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. ژاپن به مصاف سنگال رفت و با یک گل حریف آفریقایی‌اش را شکست داد تا با هفت امتیاز

به گزارش قائم آنلاین، بازی‌های هفته آخر مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال برزیل شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز پیگیری شد و چهره دو تیم دیگر راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.

ژاپن به مصاف سنگال رفت و با یک گل حریف آفریقایی‌اش را شکست داد تا با هفت امتیاز به عنوان صدرنشین گروه خود به دور بعد صعود کند. سنگال شش امتیازی در رتبه دوم باقی ماند. هلند با چهار گل توانست آمریکا را شکست دهد و با سه امتیاز و تفاضل گل منفی یک امیدوار به صعود ماند. نارنجی ها باید منتظر نتایج دو گروه باقی مانده دیگر بمانند.

در گروه C کره جنوبی با پیروزی ۲ بر یک برابر شیلی صعود خود به دور بعد را قطعی کرد. تیم آسیایی شش امتیازی شد و به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یافت. شیلی با وجود شکست و سه امتیازی بودن در میان ۱۶ تیم برتر قرار گرفت.

فرانسه با دو گل هائیتی را شکست داد تا مانند برزیل همه بازی هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد. خروس ها با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کردند.

نتایج بامداد امروز صعود تیم های آرژانتین، اسپانیا و پاراگوئه را بدون انجام بازی آخر قطعی کرد. همچنین آمریکا و هائیتی از این رقابت ها کنار رفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + هجده =