کد خبر : 189766
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
-

سیلی محکم در گردنه‌های سخت

سیلی محکم در گردنه‌های سخت

به گزارش قائم آنلاین، سیزدهم آبان‌ماه سا‌‌‌لروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، که مسیر روشن آینده کشور را ترسیم کرده است. در این روز بیاد‌ماندنی جوانان شجاع، دلاور و پیرو راستین ولایت فقیه نقش محوری در ثبت خاطرات آن داشتند، در شمار حوادث پررنگ صفحات

به گزارش قائم آنلاین، سیزدهم آبان‌ماه سا‌‌‌لروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، که مسیر روشن آینده کشور را ترسیم کرده است.

در این روز بیاد‌ماندنی جوانان شجاع، دلاور و پیرو راستین ولایت فقیه نقش محوری در ثبت خاطرات آن داشتند، در شمار حوادث پررنگ صفحات تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی قرار دارد.

 به طوری که معمار کبیر انقلاب بر درستی حرکت تاریخ‌ساز و شجاعانه دانش‌آموزان و دانشجویان بصیر و آگاه دیروز در فتح لانه جاسوزی دولت مستکبر و جنایتکار آمریکا مهر تأیید زده‌اند.

گذشت حوادث و تحولات پر شتاب انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی نهضت امام روح‌الله تاکنون نشان داد که قطع رابطه سیاسی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران از سوی هیأت حاکمه وقت کاخ سفید اقدامی مزبوحانه و کینه‌توزانه بود.

 با توجه به خوی استکباری مقامات واشنگتن در قبال انقلاب امام خمینی ( ره) به مدد و لطف الهی و هدایت‌های پیامبر گونه امام راحل و نیز وحدت و انسجام مثال‌زدنی مردم فهیم کشورمان به رشد و استحکام هر چه بیشتر نهال پر ثمر انقلاب انجامید.

برخلاف عداوت‌های بی‌پایان آمریکا، جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای از اقتدار و بالندگی رسید که با تأثیرگذاری عمیق در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی اکنون به جزیره با ثبات، امن و مستقل در جهان پرآشوب تبدیل شده است.

در بررسی اجمالی نقش روز ۱۳ آبان در تحولات انقلاب اسلامی از منظر امنیت ملی و توسعه پایدار اذعان این نکته ضروریست که این حادثه به استقلال هرچه بیشتر سیاسی،امنیتی و رشد و شکوفایی استعدادهای شگرف ایرانیان در پی ریزی تمدن نوین ایرانی و اسلامی منجر شده است.

 هیچ حادثه دیگری را نمی‌توان یافت که وسعت تأثیرگذاری آن به این اندازه باشد،امروز، در دهه پنجم عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار عمق استراتژیک ایران عزیز را نشانه رفته‌اند، جوانان غیرتمند و با ایمان کشورمان با درک صحیح شرایط و تحولات منطقه‌ای، جهانی  در حال فعالیت هستند.

و با پذیرش مسؤولیت سنگین اداره کشور بر طبق آنچه در بیانیه ابلاغی و راهبردی گام دوم انقلاب از سوی رهبر فرزانه و ناخدای کشتی انقلاب، به عنوان مأموریت اساسی و قطعی آنان تکلیف شد، بار دیگر با بروز و ظهور عقلانیت توام با منطق اسلامی خود سیلی محکمی به صورت استکبار جهانی و دنباله‌های آن خواهند نواخت.

و کشتی انقلاب را از مسیر امواج  سهمگین حوادث و گردنه‌های سخت تحت زعامت امام المسلمین و خلف رشید روح الله به سلامت عبور خواهند داد و فردایی پرامید و روشن‌تر را برای کشورمان به ارمغان خواهند آورد که این تحقق وعده تخلف‌ناپذیر الهی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 10 =