کد خبر : 189831
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
-

برگزاری پنجمین جشنواره «ققنوس» در مازندران

برگزاری پنجمین جشنواره «ققنوس» در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سید امین سادات کرمی در جمع خبرنگاران از برگزاری  پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره فرهنگی و ققنوس از تیرماه شروع و دریافت آثار دانشجویان هم از آذرماه تا دیماه انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره نیز اواخر بهمن یا

به گزارش قائم آنلاین، سید امین سادات کرمی در جمع خبرنگاران از برگزاری  پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره فرهنگی و ققنوس از تیرماه شروع و دریافت آثار دانشجویان هم از آذرماه تا دیماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره نیز اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: توسعه کمی و کیفی و عمق بخشی به آثار راهیابی به جشنواره از جمله برنامه‌ها و اهداف است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت دانشگاه‌ها برای هنر باید استفاده کرد، یادآور شد: مازندران ظرفیت بالایی در حوزه هنر دارد.

این مسئول مطالبه گری مسئله محور را دغدغه اساسی دانست و افزود: درموضوع زباله، پسماند کارخانه‌های تولیدی، فساد اداری، مجموعه بسیج دانشجویی ورود پیدا کرده است.

سادات کرمی گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در هفت سرفصل شامل ادبیات، هنر‌های تجسمی، ادبیات نمایشی، فیلم کوتاه، موسیقی، مداحی و پژوهش‌های هنری برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + چهارده =