کد خبر : 189527
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

یوونتوس آماده فروش هافبک آلمانی خود

یوونتوس آماده فروش هافبک آلمانی خود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، امره چان، هافبک آلمانی و ترک تبار که سابقه بازی در تیم لیورپول را در کارنامه خود داشت و چندان به بازی گرفته نمی‌شد، در نهایت تصمیم گرفت که به تیم قهرمان ایتالیا یعنی یوونتوس بپیوندد ولی حضور او در این تیم موفقیت‌آمیز نبود و او

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، امره چان، هافبک آلمانی و ترک تبار که سابقه بازی در تیم لیورپول را در کارنامه خود داشت و چندان به بازی گرفته نمی‌شد، در نهایت تصمیم گرفت که به تیم قهرمان ایتالیا یعنی یوونتوس بپیوندد ولی حضور او در این تیم موفقیت‌آمیز نبود و او نتوانست انتظارات را برآورده کند.

باشگاه یوونتوس آماده است تا این بازیکن را در زمستان به تیم دیگری واگذار کند. به نوشته توتواسپورت، این بازیکن ممکن است به صورت قرضی یا دائمی یوونتوس را ترک کند و راهی تیم دیگری شود.

امره چان توانایی بازی در مرکز زمین و همینطور دفاع مرکزی را دارد و تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد خواهان جذب این بازیکن هستند.

چان برای تیم لیورپول ۱۶۷ بازی انجام داد و با فضای فوتبال انگلیس غریبه نیست و به همین خاطر ممکن است او در زمستان تصمیم به حضور در لیگ برتر انگلیس بگیرد.

امره چان تابستان سال قبل که قراردادش با لیورپول به پایان رسید به صورت آزاد راهی این تیم ایتالیایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 16 =