کد خبر : 189521
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۵۰
-

پیولی: حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم

پیولی: حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان پنجشنبه شب در هفته دهم سری آ ایتالیا برابر اسپال قرار گرفت و با یک گل مهمانش را شکست داد. این اولین پیروزی پیولی با میلان بود. استفانو پیولی بعد از این دیدار گفت:‌ از بازیکنانم خواسته بودم با تمام توانشان در زمین بازی کنند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان پنجشنبه شب در هفته دهم سری آ ایتالیا برابر اسپال قرار گرفت و با یک گل مهمانش را شکست داد. این اولین پیروزی پیولی با میلان بود.

استفانو پیولی بعد از این دیدار گفت:‌ از بازیکنانم خواسته بودم با تمام توانشان در زمین بازی کنند و ما فرصت کمی به حریف دادیم و توانستیم موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کنیم. حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم ولی همین هم خوب است و می تواند ما را برای بازی حساس با اتزو آماده کند. بازی تا دقیقه ۹۰ در شرایط سختی دنبال می شد و باید خیلی زودتر گل دوم را نیز به ثمر می رساندیم و خیال خودمان را راحت می کردیم. اسپال می دانست که رسیدن به دروازه ما امکان پذیر نیست و باید در بازیهای بعد نیز همینطور بازی کنیم.

او در پایان با تمجید از سوسو گلزن تیمش گفت:‌سوسو کیفیت بالایی دارد و خیلی خوشحال هستم که او را در تیمم دارم ولی من عادت ندارم از افراد نام ببرم و به نظرم برد و باخت مسئول همکاری یک تیم است و به یک بازیکن خلاصه نمی شود.

میلان با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در جایگاه دهم قرار گرفت و توانست اندکی شرایط خود را در جدول رده بندی رقابت ها بهبود ببخشد. روسونری حالا به دیدار هفته بعد برابر لاتزیو می اندیشد و امیدوار است بتواند ۳ امتیاز آن دیدار خانگی را نیز به دست بیاورد. شاگردان پیولی بعد از دیدار با لاتزیو به دیدار یوونتوس صدرنشین خواهند رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 18 =