کد خبر : 189582
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
-

هشدار آرنولد به سیتی درباره قدرت این فصل لیورپول

هشدار آرنولد به سیتی درباره قدرت این فصل لیورپول

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میرور، در ادامه دیدارهای جام اتحادیه انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها لیورپول و آرسنال برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی پرگل ۵ بر ۵ به پایان رسید ولی لیورپول در ضربات پنالتی توانست آرسنال را شکست دهد و به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میرور، در ادامه دیدارهای جام اتحادیه انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها لیورپول و آرسنال برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی پرگل ۵ بر ۵ به پایان رسید ولی لیورپول در ضربات پنالتی توانست آرسنال را شکست دهد و به مرحله بعد برسد.

الکساندر آرنولد درباره وضعیت قرمزها گفت: بی رحم بودن مهمترین واژه برای ما در این چند بازی اخیر بوده است. خوشبختانه توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در جام اتحادیه نیز موفق شدیم. باید همین روند را حفظ کنیم. تنها یک راه برای رسیدن به موفقیت وجود دارد و آن هم این است که در بازیهای خودمان ثبات داشته باشیم و این روند پیروزی ها را حفظ کنیم. در این صورت سیتی نمی تواند به ما نزدیک شود. تا جایی که ممکن است باید بتوانیم امتیازهای زیادی جمع کنیم و به قهرمانی های زیادی برسیم.

لیورپول برنامه فشرده ای در این فصل خواهد داشت و باید در ماه دسامبر در جام جهانی باشگاه‌ها نیز حاضر باشد و حضور در جام اتحادیه و جام حذفی و در کنار آن بازیهای فشرده لیگ برتر باعث شده است تا خیلی ها نگران وضعیت این تیم در ماه آینده شوند.

آرنولد در پایان به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت و گفت: کلوپ تاثیر زیادی در این روند از بازی ما داشته باشد. شما بازی با یونایتد را نگاه کنید که چطور لالانا با حضور در زمین بازی توانست گلزنی کند. ما در آن دیدار چهره یم تیم بازنده را نداشتیم. او تاثیر بالایی در روحیه و باور بازیکنان لیورپول داشته است و امیدوار هستیم در کنار او به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

لیورپول در بازی بعدی خود فردا شنبه باید در زمین استون ویلا به میدان برود و در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا میزبان خنک خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =