کد خبر : 189384
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
-

هلند در آستانه حذف از جام جهانی زیر ۱۷ سال

هلند در آستانه حذف از جام جهانی زیر ۱۷ سال

به گزارش قائم آنلاین، هفته دوم گروه های C و D با صعود دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال به پایان رسید. فرانسه با یک پیروزی آسان برابر کره جنوبی ۶ امتیازی شد و حضورش را به دور بعد قطعی کرد‌. این بازی با نتیجه ۳ بر یک به

به گزارش قائم آنلاین، هفته دوم گروه های C و D با صعود دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال به پایان رسید. فرانسه با یک پیروزی آسان برابر کره جنوبی ۶ امتیازی شد و حضورش را به دور بعد قطعی کرد‌. این بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم اروپایی به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه شیلی با پیروزی ۴ بر یک مقابل هائیتی شانس خود را برای صعود حفظ کرد. این تیم اکنون مانند کره جنوبی سه امتیازی است.

هلند که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به این رقابت ها گذاشته بود و در کنار برزیل و نیجریه جزو مدعیان قهرمانی محسوب می شد دومین شکست خود را تجربه کرد. این تیم در بازی نخست با یک شکست غیرمنتظره برابر ژاپن از کسب امتیاز بازماند. دیشب (چهارشنبه) مقابل سنگال ابتدا با یک گل پیش افتاد اما در نهایت ۳ بر یک مغلوب شد تا شانس کمی برای صعود داشته باشد. هلند در بازی آخر در صورت شکست آمریکا می تواند به عنوان یکی از تیم های برتر سوم در مرحله حذفی قرار بگیرد.

دیدار ژاپن و آمریکا برنده نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند. صعود تیم آسیایی به دور بعد تقریبا قطعی شده است اما آمریکا برای راه یابی به مرحله بعد باید هلند را شکست دهد.

هفته دوم جام جهانی زیر ۱۷ سال بامداد فردا با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 9 =