کد خبر : 189410
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
-

ساری: این یوونتوس به انگیزه و اراده نیاز دارد

ساری: این یوونتوس به انگیزه و اراده نیاز دارد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته دهم رقابت های سری آ در یک دیدار پر برخورد که سه اخراجی داشت توانست با نتیجه دو بر یک جنوا را از پیش رو بردارد. یووه در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو در دقیقه ۹۶ از روی نقطه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته دهم رقابت های سری آ در یک دیدار پر برخورد که سه اخراجی داشت توانست با نتیجه دو بر یک جنوا را از پیش رو بردارد.

یووه در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو در دقیقه ۹۶ از روی نقطه پنالتی گل پیروزی را به ثمر رساند.

ساری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم. اشتباهاتی داشتیم و جنوا فضاها را به خوبی بسته بود. در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. هنوز هم فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ها خلق می‌کنیم اما به راحتی آنها را از دست می‌دهیم.

سرمربی یووه ادامه داد: برای پیروز شدن زیاد صبر کردیم اما در نهایت به آنچه که شایستگی آن را داشتیم دست پیدا کردیم. این پیروزی ثمره تلاش همه بازیکنان بود. در شرایط کنونی فرصت‌ها را به راحتی از دست می‌دهیم و گل های دریافت می‌کنیم که می‌شود جلو آنها را گرفت.

ساری درباره ایگواین گفت: ایگواین تنها مهاجم واقعی است که ما داریم. با وجود آنکه توپ را در اختیار داریم اما نیاز به بازیکنی داریم که ضربات نهایی را در محوطه جریمه بزند و در غیاب ایگواین خلا چنین بازیکنی احساس می‌شود.

او در پایان گفت: این یوونتوس ۸ قهرمانی پیاپی را در سری آ به دست آورده است و براین باور هستم که این بازیکنان نیاز به انگیزه و روحیه جدیدی چه در دفاع و چه در حمله دارند.

یوونتوس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد صدر جدول رده بندی را از اینتر پس گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =