کد خبر : 189346
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

حضور دو ورزشکار پارااسکی بانوان در کمپ تمرینی دبی

حضور دو ورزشکار پارااسکی بانوان در کمپ تمرینی دبی

به گزارش قائم آنلاین، عیسی ساوه شمشکی در گفت‌وگو ، افزود: با توجه به حضور کم‌رنگ بانوان اسکی‌باز معلول در پارالمپیک زمستانی، امسال کمیته بین‌المللی پارالمپیک با برگزاری کمپ تمرینی در دبی که با هدف دانش افزایی و ارتقای سطح مهارتی بانوان اسکی‌باز پیش‌بینی شده، سعی دارد حضور بانوان اسنوبرد را در پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲

به گزارش قائم آنلاین، عیسی ساوه شمشکی در گفت‌وگو ، افزود: با توجه به حضور کم‌رنگ بانوان اسکی‌باز معلول در پارالمپیک زمستانی، امسال کمیته بین‌المللی پارالمپیک با برگزاری کمپ تمرینی در دبی که با هدف دانش افزایی و ارتقای سطح مهارتی بانوان اسکی‌باز پیش‌بینی شده، سعی دارد حضور بانوان اسنوبرد را در پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ پررنگ‌تر کند. این کمپ تمرینی با حضور کشورهای رومانی، کرواسی، آذربایجان، ارمنستان و ایران در دبی در حال برگزاری است که از ایران نیز صدیقه روزبه و نسیم حسن‌وند با هزینه IPC در این کمپ تمرینی حضور دارند.

رییس انجمن اسکی معلولان خاطرنشان کرد: این کمپ تمرینی چون با حضور مربیان خارجی در حال برگزاری است تاثیر بسیار زیادی در افزایش مهارت‌های فنی و تکنیکی اسکی‌بازان خواهد داشت و سبب می‌شود تا ورزشکاران با تکنیک‌های جدید و روز دنیا رشته اسنوبرد آشنا شوند.

وی گفت: در پارالمپیک زمستانی دوره قبل صدیقه روزبه تنها نماینده ایران در رشته اسنوبرد بود، امسال هدف‌گذاری بر این است که تعداد سهمیه‌های بانوان خود را در این رشته حداقل به ۳ نفر افزایش دهیم و حضور پررنگ‌تری در پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ داشته باشیم.

شمشکی در پایان همچنین از برگزاری مسابقات بین‌المللی اسنوبرد، آلپاین و صحرانوردی به میزبانی ایران در بهمن‌ماه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از بهمن‌ماه زیر نظر IPC در پیست اسکی دیزین آغاز می‌شود و تا نیمه اول اسفند ادامه خواهد داشت. در این مسابقات چون امتیاز ورزشکاران برای کسب سهمیه ورودی پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ ثبت می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =