کد خبر : 189397
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
-

جدال تیم‌های ریشه‌دار شمال و جنوب در هفته نهم

جدال تیم‌های ریشه‌دار شمال و جنوب در هفته نهم

به گزارش قائم آنلاین، امروز از هفته نهم لیگ برتر، نساجی مازندران میزبان زرد قناری پوشان نفت آبادان در ورزشگاه شهید وطنی است. شاگردان مهاجری که در چند بازی اخیر خود پیروزی را تجربه نکردند به دنبال برد خانگی در وطنی هستند تا با روحیه خوب به استقبال دیدارهای سخت پایانی نیم فصل نخست خود

به گزارش قائم آنلاین، امروز از هفته نهم لیگ برتر، نساجی مازندران میزبان زرد قناری پوشان نفت آبادان در ورزشگاه شهید وطنی است.

شاگردان مهاجری که در چند بازی اخیر خود پیروزی را تجربه نکردند به دنبال برد خانگی در وطنی هستند تا با روحیه خوب به استقبال دیدارهای سخت پایانی نیم فصل نخست خود بروند.

تیم نساجی مازندران که در هفته‌های ابتدایی فصل بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت چند هفته‌ای است که به دلیل حواشی و کمبود بازیکن روند رو به جلوی ابتدای لیگش متوقف شده و نتیجه دلخواه هواداران پرشور خود را نگرفته است.

ضعف در خط دفاعی، معضلی است که نساجی با آن دست به گریبان است و همین امر سبب شد تا در بازی قبل در مقابل تیم فولاد خوزستان علی‌رغم ارائه یک بازی خوب در دقایق پایانی گل بخورد و بازنده از زمین خارج شود.

تیم صنعت‌نفت آبادان که تیم باریشه و دوست‌داشتنی جنوب کشور است و طرفداران زیادی دارد در لیگ نوزدهم با مربی نام‌آشنای خود، دراگان اسکوچیچ فصل را شروع کردند و رفته‌رفته به آمادگی بالای خود رسیدند و در هفته پیش، تراکتور تبریز که تا هفته هشتم، گلی دریافت نکرده بود را با نتیجه ۱-۲ مغلوب کردند و امیدوارند با حداقل امتیاز در قائم‌شهر، روند رو به جلوی خود را حفظ کنند.

امید سینک از نساجی مازندران و سیروان قربانی از نفت آبادان،  به دلیل محرومیت بازی امروز را از دست می‌دهند.

در چهار دیدار اخیر این دو تیم ریشه‌دار، دو برد برای نفت آبادان و دو مساوی به‌دست آمده است.

مرتضی منصوریان، داور جوان و گمنام مشهدی دیدار این دو تیم را سوت می‌زند و حسن انتظاری و یعقوب سخندان وی را در امر قضاوت یاری می‌دهند.

به گزارش فارس، دیدار دو تیم نساجی مازندران و نفت آبادان به‌صورت زنده از ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه تبرستان پخش می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 1 =