کد خبر : 189100
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

قطر آخرین شانس کسب سهمیه المپیک

قطر آخرین شانس کسب سهمیه المپیک

به گزارش قائم آنلاین، مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا از ۱۲ تا ۲۲ آبان ماه در قطر برگزار می‌شود. این مسابقات آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است. نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان تنها نمایندگان تیراندازی ایران هستند که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند. این در حالی است که برای المپیک ۲۰۱۶ پنج تیرانداز ایران سهمیه

به گزارش قائم آنلاین، مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا از ۱۲ تا ۲۲ آبان ماه در قطر برگزار می‌شود. این مسابقات آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است. نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان تنها نمایندگان تیراندازی ایران هستند که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند. این در حالی است که برای المپیک ۲۰۱۶ پنج تیرانداز ایران سهمیه حضور در بازی‌ها را کسب کرده بودند و اکنون باید دید که آیا ملی‌پوشان در قطر تعداد سهمیه‌های ایران را افزایش می‌دهند یا خیر.

گلنوش سبقت اللهی، ملی‌پوش ایران که در المپیک ۲۰۱۶ نیز حضور داشت در مورد وضعیت آمادگی خود قبل از اعزام به قهرمانی آسیا به ایسنا گفت: به تازگی از اردوی هانوفر برگشتیم و آنجا در بخش خفیف تمرینات خوبی داشتیم. بعد از بازگشت نیز تمرینات و اردویمان را در تهران ادامه دادیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به آنچه شایستگی داریم، برسیم.

او در این مورد افزود: تمام تلاشم را کردم تا آماده باشم. علاوه براین از نظر ذهنی هم شرایط خوبی دارم اما همه چیز به روز مسابقه برمی‌گردد.

سبقت‌اللهی در مورد احتمال کسب سهمیه المپیک در قطر بیان کرد: تمام تلاشم در جهتی است که سهمیه المپیک بگیرم اما نمی‌گویم که این موضوع قطعا اتفاق می‌افتد.

او در مورد فشار ذهنی قهرمانی آسیا به عنوان آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک گفت: فشار زیادی به ما وارد می‌شود. قهرمانی آسیا آخرین مسابقه کسب سهمیه است و اگر نتوانیم سهمیه بگیریم باید چهار سال دیگر صبر کنیم که این موضوع فشار زیادی را به ورزشکاران وارد می‌کند با این حال سعی می‌کنیم خودمان را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سبقت‌اللهی در مورد مشکلات تیم در راه قهرمانی آسیا گفت: مشکل کمبود فشنگ همیشه وجود داشته اما الان گفتن آن دردی را دوا نمی کند و آنقدر نزدیک مسابقات هستیم که برای حل مشکلات وقتی نمانده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند که در سه گروه اعزام می شوند.

گروه اول با ترکیب  آرمینا صادقیان، امیر سیاوش ذوالفقاریان، مه‌لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده، الهه احمدی، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرمحمد نکونام، حسین باقری، گلنوش سبقت الهی، هانیه رستمیان، سیده شیرین مرتضوی، محمد حسین پرورش نیا، امیرحسین آقازاده، مسلم میرمحمدی و مرضیه پرورش نیا به همراه الهام هاشمی، محمدزائر رضایی، محسن نصر اصفهانی و فرشید عبدالمحمدی از مربیان رشته تیراندازی سه شنبه، ۷ آبان تهران را به مقصد قطر ترک می‌کنند.

گروه دوم با ترکیب حسنا توتونچی، مینا قربانی، امیرمحمد دادگر، علی دوستی، جواد فروغی و رامتین بشارتی ۱۱ آبان ماه در این رقابت ها حضور خواهند یافت و گروه سوم نیز با ترکیب فاطمه صالحی، فاطمه امینی، نورا کسری، پرنیان بابائی، فاطمه عبدالهی، رسول عفتی، سجاد پور حسینی به همراه مریم طالبی مربی رشته تفنگ ۱۶ آبان ماه راهی قطر می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 19 =